printlogo


کد خبر: 265672تاریخ: 1401/11/11 00:00
اختلاف با صدر به 5 امتیاز رسید
بهترین نمایش فصل، بدون گل!

ایمان گودرزی
روزنامه نگار

باز هم لالیگا و باز هم پیچیده شدن جدول رده‌بندی، رئال مادرید یکی از بهترین بازی‌های خود را در این فصل مقابل رئال سوسیداد انجام داد. اما تنها چیزی که این بازی نداشت گل بود، حالا مادرید با از دست دادن دو امتیاز مقابل سوسیداد نتوانست فاصله 3 امتیازی خود را با بارسلونا حفظ کند و همه چیز در راه قهرمانی در دست ژاوی و شاگردانش است.
رئال سوسیداد که در رده سوم جدول لالیگا قرار دارد با امید به برنابئو آمد و در نهایت موفق شد 95 دقیقه میزبان را که کاملاً برتر بود، متوقف کند و یک امتیاز حیاتی از این بازی کسب کند.
پس از اینکه بارسلونا موفق شد روز شنبه با یک برد خفیف خیرونا را شکست دهد حالا اختلاف 5 امتیازی گام بزرگی برای این تیم تا رسیدن به قهرمانی است، اگرچه تازه به نیم‌فصل لالیگا رسیده‌ایم.
 
رئال مادرید، جرقه‌ای که زده نشد
وینیسیوس جونیور، رودریگو و کریم بنزما، بازیکنان فیکس ترکیب آنچلوتی بودند، اما هیچ یک با وجود عملکرد درخشانی که داشتند نتوانستند راهی به دروازه سوسیداد پیدا کنند. سوت پایان بازی به معنای اختلاف 5 امتیازی نسبت به رقیب دیرینه در شرایطی که هر دو تیم بازی‌های یکسان داشتند بود. شاگردان آنچلوتی از زمان بازگشت دوباره لیگ نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند و این قضیه در پایان فصل می‌تواند برای تیم دردسرساز شود.
 
ستاره‌های میدان
بدون شک سوسیداد کسب یک امتیاز در برنابئو را مدیون دروازه‌بان خود الکس رمیرو است. دروازه‌بان اسپانیایی در این بازی 7 شوت در چهارچوب بازیکنان رئال مادرید را مهار کرد و کلید دروازه خود را به آنچلوتی و شاگردانش نداد. رئالی‌ها در این بازی 20 شوت به دروازه سوسیداد زدند.
دیگر بازیکن برجسته این دیدار دنی سبایوس بود. بازیکن اسپانیایی که این روزها حسابی خودش را در دل کارلتو جا کرده، هر بار فرصت بازی پیدا می‌کند عملکردی بی‌نظیر از خود به جای می‌گذارد تا علاوه بر فیکس شدن مادرید را هر چه زودتر مجبور به تمدید با این بازیکن کند.
یکی دیگر از نکات جذاب تیم کارلتو حضور کاماوینگا در پست دفاع چپ بود. با مصدومیت مندی، ایتالیایی ترجیح داد مثل دشان در جام جهانی کاماوینگا را به سمت چپ ترکیب انتقال دهد. عملکرد چشمنواز فرانسوی در این پست شاید باعث شود مندی بعد از بازگشت به میادین جایگاه فیکس خود را در خطر ببیند.

 برای بحث قهرمانی زود است
کارلو آنچلوتی بعد از بازی در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و به سؤال خبرنگاران پاسخ داد، او در مورد بازی خوب تیم با وجود عدم گلزنی مقابل سوسیداد گفت: «خیلی خوب بازی کردیم، مستحق برد بودیم، تیم در حال پیشرفت و رشد است. با توپ و بدون توپ خیلی خوب کار کردیم، بازی کاملی بود اما گل نداشتیم، راضی هستم چون بازی بسیار خوبی تیم به نمایش گذاشت. این یکی از بهترین بازی‌هایی بود که این فصل در زمین اجرا کردیم.» ایتالیایی در مورد درخشش کاماوینگا در پست غیر تخصصی دفاع چپ اضافه کرد: «او عملکرد بسیار خوبی داشت، در این پست عادت ندارد اما نشان داد تعامل بسیار خوبی در آن جناح با وینیسیوس می‌تواند داشته باشد.» در ادامه سرمربی کهکشانی‌ها در مورد اختلاف 5 امتیازی با بارسلونا گفت: «پنج امتیاز عقب هستیم، حالا زمان این است که بدویم. بارسلونا بازی‌های بسیار خوبی به نمایش می‌گذارد، اما راه زیادی در پیش است. ژانویه ماه بسیار سختی برای ما بود اما پیشرفت کردیم و بهتر شدیم و تا پایان خواهیم جنگید.» در آخر آنچلوتی در مورد عملکرد سبایوس و وینیسیوس گفت: «سبایوس در سطح بسیار بالایی بازی می‌کند. او چیزهای زیادی به تیم اضافه می‌کند و عملکردش نشان از آمادگی بالای این بازیکن بود. وینی نیز بازی بسیار خوبی از خودش به نمایش گذاشت، سبک بازی او به نحوی است که فشار زیادی را تحمل می‌کند، کارهایی که بر عهده داشت بسیار خوب انجام داد، حتی اگر گل نزده باشد.»


Page Generated in 0.0057 sec