printlogo


کد خبر: 265669تاریخ: 1401/11/11 00:00
ناپولی اختلافش را به 13 امتیاز افزایش داد
اسپالتی در آسمان هفتم

گلزنی جیووانی سیمئونه به عنوان تعویض طلایی و یک نمایش کامل دیگر از ویکتور اوسیمهن به ناپولی کمک کرد رم را شکست دهد تا رؤیاهای لوچیانو اسپالتی برای پایان دادن به انتظار طولانی مدت ناپولی برای کسب اسکودتو به واقعیت نزدیک‌تر شود. ناپولی در حالی نیمه دوم فصل را آغاز کرد که در صدر جدول حاشیه امنیتی 12 امتیازی داشت و به لطف این پیروزی سخت برابر میلان
بحران زده، این اختلاف امتیاز به 13 امتیاز افزایش یافت. در این بین اوسیمن شاید بهترین گل دوران بازی خود در ناپولی را به ثمر رساند، کنترل با سینه، سپس ران و در نهایت یک ضربه والی به سقف دروازه. گل او توسط استفان الشعراوی مهاجم ایتالیایی رم پاسخ داده شد. با این حال چولیتو سیمئونه از روی نیمکت آمد و قدرت مطلق خود را در عمق میدان ثابت کرد تا در دقایق پایانی سه امتیاز از آن تیم میزبان باشد.
اسپالتی به DAZN گفت: «اگر ثابت کنید که مصمم به پیروزی هستید، از کادر فنی گرفته تا آخرین نفر روی نیمکت، در این بازی‌ها پیروز می‌شوید. این مسابقات پیچیده است اما کسانی که وارد زمین شدند ثابت کردند که از روی نیمکت دل‌شان با بازی بود. این یک ویژگی اساسی برای تیم ما است زیرا در این فصول طولانی با این حجم از بازی‌ها، اگر همه بازیکنان در انجام کار روزانه و برای همکاری با هم‌تیمی‌های‌شان مشتاق نباشند شما به این نتایج نخواهید رسید.»
از زمانی که پیروزی در بازی‌های فوتبال سه امتیازی شده است، در فصل 95-1994، هیچ تیمی تنها پس از 20 دور از مسابقات سری A، نتوانسته با 13 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم صدرنشین باشد.
از اسپالتی در مورد نقش مدافعان کناری تیمش، جیووانی دی لورنزو و ماریو رویی پرسیده شد در حالی که خویچا کوارتسخلیا و ایروینگ لوسانو هم در حملات شرکت دارند.
او گفت: «ما به دلیل گزینه‌هایی که در اختیار داریم، اینطور بازی می‌کنیم. وقتی با یک دفاع 5 نفره روبه‌رو هستید، اگر در مرکز بازی کنیم و توپ را به سمت راست پاس بدهیم و سپس به جناح چپ حریف سانتر کنیم، آن‌وقت آنها وقت ندارند فضای آن طرف را بپوشانند و می‌توانیم خودمان را به محوطه جریمه برسانیم.»
ژوزه مورینیو سرمربی رم در پایان بازی گفت که اسپالتی به او هدیه تولد داده است. سرمربی ایتالیایی در پاسخ به این سؤال که چه هدیه‌ای داده گفت: «من به او یک پولسینلا دادم، شخصیت معروف ناپل. من به هر مربی‌ای که برای بازی به اینجا می‌آید، یکی می‌دهم.»


Page Generated in 0.0054 sec