printlogo


کد خبر: 265665تاریخ: 1401/11/11 00:00
انتخابات دوچرخه سواری، پیچیده‌تر از قبل
سکوت در قبال تأیید کاندیداهای وزارتی

فدراسیون دوچرخه سواری مدت‌هاست که بلاتکلیف شده و حالا که قرار است انتخاباتش برگزار شود، باز اتفاق‌هایی می‌افتد که انگار پشت پرده، ماجراهایی در جریان است. شهریورماه، روال قانونی ثبت‌نام از کاندیداهای فدراسیون دوچرخه سواری انجام و مدتی بعد گفته شد که صلاحیت مدیریتی 10 کاندیدا تأیید شده است.
 با این تعداد پیش‌بینی می‌شد که مجمع انتخاباتی دوچرخه سواری، داغ و پرهیاهو برگزار شود اما آنچه در این مدت اتفاق افتاده، بیشتر جنبه پنهان کاری دارد، به طوری که نمی‌توان خیلی مثبت به این ماجراها نگاه کرد. آرش فرهادیان، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش و جوانان در حاشیه انتخابات فدراسیون گلف اعلام کرد که اسامی نامزدهای دوچرخه‌سواری همان روز اعلام می‌شود. اما این اتفاق نیفتاد و جالب است که فرهادیان می‌گوید این موضوع به فدراسیون اعلام شده است. او در حالی توپ را به زمین فدراسیون می‌اندازد که دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون این موضوع را تکذیب می‌کند. حمید عطااللهی می‌گوید که روز یکشنبه هم به وزارت ورزش رفته اما نتیجه‌ای در ارتباط با تأیید صلاحیت کاندیداها نگرفته است. نکته قابل تأمل که در فدراسیون قایقرانی نیز با آن مواجه هستیم، سکوت در قبال تأیید صلاحیت افرادی است که یا رئیس فدراسیون بوده‌اند یا در حال حاضر در سمت مهمی هستند. در مورد کاندیداهای دوچرخه سواری نیز این مورد به شکل دیگری وجود دارد. بیشتر کاندیداهای این فدراسیون از کارمندان وزارت ورزش هستند و جالب است که تأیید صلاحیت آنها اعلام نشده است.
محمد بابایی، سید رضا میرابوطالبی، حمیدرضا پارسی‌منش، محمود ترابی گودرزی، افشین داوری، رسول هاشم‌کندی، علی دادگر، محمد صانعی، بهمن محمدرضایی و عبدالرحمن قاسمی نامزدهای تأییدشده در مرحله اول هستند که از بین آنها فقط صانعی، هاشم‌کندی و پارسی‌منش ارتباطی با وزارت ندارند و سایرین علاوه بر تأیید صلاحیت برای حضور در انتخابات باید از وزارت ورزش نیز مجوز بگیرند. گویا همین مسأله و ارتباط کاندیداها با وزارت ورزش باعث شده وضعیت صلاحیت کاندیداها مبهم بماند.
این شرایط در حالی وجود دارد که انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری باید سی‌ام بهمن ماه برگزار شود و حداکثر تا پانزدهم همین ماه باید دعوتنامه همراه با نام کاندیداها برای اعضای مجمع ارسال شود.


Page Generated in 0.0044 sec