printlogo


کد خبر: 265654تاریخ: 1401/11/11 00:00
استقلال

تمرینات اختصاصی حسینی
سیدحسین حسینی علاقه زیادی به تمرینات اختصاصی دارد و هر از گاهی هم فیلم تمریناتش را برای هواداران استقلال منتشر می‌کند تا آبی‌دلان در جریان تمرینات او قرار بگیرند. حسینی به تازگی نیز فیلمی از خود منتشر کرده که در حال کار با توپ است. البته نه در چمن. حسینی در سالنی در حال کار با توپ است و تلاش می‌کند هر روز به آمادگی خودش اضافه کند تا در کمترین زمان ممکن به ترکیب استقلال بازگردد. حسینی شانسی برای همراهی استقلال در بازی با مس ندارد و دوباره رضایی در قفس توری قرار خواهد گرفت اما بعد از بازی با مس ممکن است شانس حسینی برای بازگشت دوباره به ترکیب استقلال بیشتر شود.

استقلال نگران شکایت شیخ نیست
شیخ دیاباته، مهاجم سابق استقلال شکایتی را از این باشگاه مطرح کرده و خواستار دریافت 79 هزاردلار از دستمزد باقی مانده خود شده است.  باشگاه استقلال پیرامون این شکایت دفاعیه‌ای را به فیفا ارسال کرده و منتظر نظر نهایی دادگاه عالی ورزش است تا پیرو آن اقدام کند. با توجه به اینکه مجموع بدهی باشگاه استقلال به دیاباته عدد بزرگی نیست، بعید به نظر می‌رسد که این شکایت برای باشگاه استقلال مشکل حادی را ایجاد کند. مسئولان باشگاه استقلال از ماه‌ها قبل در جریان این شکایت بودند چون وکیل دیاباته بارها استقلال را تهدید کرده بود واین موضوع برای مسئولان استقلال مسأله تازه‌ای نیست.

آنالیز بازی‌های مس
دستیاران ساپینتو در روزهای گذشته آنالیز دقیقی از بازی‌های مس کرمان انجام داده‌اند و اطلاعاتی را به ثبت رسانده‌اند که قطعاً برای بازی عصر پنجشنبه به کار آبی‌ها خواهد آمد. در این آنالیز میزان دوندگی، شیوه انجام تاکتیک دفاعی، چگونگی طراحی حملات حریف و بسیاری دیگراز موارد مربوط به این تیم در اختیار ساپینتو قرار گرفته است. البته آخرین بازی مس مقابل پیکان که با شکست این تیم به پایان رسید بیش از دیگر بازی‌ها مورد توجه کادر فنی قرار گرفته و مربیان استقلال معتقدند حریف‌شان با همان ترکیبی که مقابل پیکان بازی کرد در بازی پنجشنبه حاضر خواهد شد.

با سه مهاجم در کرمان
ریکاردو ساپینتو تصمیمش را برای بازی با مس کرمان گرفته و قصد دارد تیمش را با سه مهاجم مقابل مسی‌ها ارنج  کند. با توجه به اینکه بازی با مس خارج از خانه انجام می‌شود، پیش‌بینی می‌شد که آبی‌ها قدری سیستم خود را محتاط‌‌تر کنند اما ساپینتو قصد ندارد روح پیروزی با تعداد گل قابل توجه را از تیمش بگیرد و به دنبال خلق یک بازی هجومی دیگر در کرمان است و بازی با سه مهاجم قطعی
خواهد بود.


Page Generated in 0.0052 sec