printlogo


کد خبر: 265648تاریخ: 1401/11/11 00:00
استقلال

برنامه سفر استقلال
تیم استقلال که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر است روز پنجشنبه هفته جاری در کرمان به مصاف مس خواهد رفت. به همین خاطر تمرینات آبی‌پوشان تا روز چهارشنبه در تهران ادامه خواهد داشت و پس از انجام آخرین تمرین اعضای این تیم عصر چهارشنبه راهی کرمان خواهند شد و بعد از پایان بازی هم به تهران بازخواهند گشت. استقلال برای این دیدار سه بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد اما سایر بازیکنان می‌توانند در اختیار کادر فنی باشند.
 

انتقاد از حضور بی‌فایده  آمانوف
فصل پیش یکی از بهترین خریدهای استقلال؛ آمانوف ازبک بود. فرهاد مجیدی به این خرید خارجی خود اعتقاد زیادی داشت، اما در فصل جاری شرایط برای این بازیکن کاملاً متفاوت شد. آمانوف یکی از بازیکنانی است که ساپینتو به او اعتقادی ندارد و چندین بار در نشست خبری خود در پاسخ به خبرنگارانی که از او می‌پرسند: «چرا به آمانوف بازی نمی‌دهی؟» گفته است: «آماده نیست!» حتی خسرو حیدری دستیار ایرانی ساپینتو هم به این نکته اشاره کرد که آمانوف در تمرینات خوب کار نمی‌کند. با وجود این همه نارضایتی اما باشگاه استقلال این بازیکن خارجی را نگه داشته است! به همین دلیل این روزها پیشکسوتان استقلال به شدت نسبت به این مساله واکنش نشان داده‌اند و گفته‌اند: «چرا بازیکنی که بازی نمی‌کند باید در استقلال بماند.» البته باشگاه استقلال اگر عذر این بازیکن را بخواهد مجبور است پول او را تمام و کمال بدهد و چون شرایط مالی خوبی ندارد؛ مجبور است فعلاً این بازیکن را علی‌رغم رضایت ساپینتو حفظ کند.
 

ساپینتو دستیار ایرانی نمی‌خواهد
خیلی‌ها بر این باور هستند که حضور خسرو حیدری در کادرفنی استقلال به لحاظ فنی کوچک‌ترین کمکی به استقلال نکرده است.
البته رابطه خسرو و ساپینتو در این مدت خوب بوده، اما سرمربی پرتغالی استقلال اگر قرار باشد کمک فنی و فکری از دستیارانش بگیرد قطعاً به سراغ افرادی می‌رود که خودش به استقلال آورده است. اینطور که گفته می‌شود طی این چند وقت اخیر باشگاه استقلال به ساپینتو پیشنهاد داده دستیار جدید ایرانی بیاورد اما او قبول نکرده است. به نظر می‌رسد که تا آخر فصل دستیار ایرانی این مربی خسرو حیدری است. پیش‌بینی می‌شد که ساپینتو قبول نکند دستیار ایرانی جدیدی بیاورد و باشگاه استقلال هم نباید این پیشنهاد را به سرمربی تیم
می‌داد.


Page Generated in 0.0053 sec