printlogo


کد خبر: 265628تاریخ: 1401/11/10 00:00
باخت عجیب میلان با چاشنی داوری


روزهای بد میلان ادامه دارد. آنها 6 بازی پیاپی است که به پیروزی نرسیده‌اند. آخرینش دیروز ظهر بود. مقابل ساسولو. یک باخت سنگین دیگر. درست بعد از شکست‌های سنگین مقابل اینتر و  لاتزیو. آنها دیروز در سن سیرو 5-2 به ساسولو باختند.
شاگردان پیولی با این شکست به رده چهارم جدول سری آ سقوط کردند و شاید در ادامه حتی وضعیت‌شان بدتر از این هم بشود.
دیدار دیروز در کنار نتیجه غیرمنتظره‌اش یک بازی جنجالی بود. روسونری از داوری این مسابقه عصبانی بود و اعتقاد داشت تصمیم‌های تیم داوری در تغییر روند بازی نقش داشته است. درحالی که تنها 8 دقیقه از شروع مسابقه می‌‌گذشت میلان توپ را وارد دروازه ساسولو کرد تا اولین صحنه بحث‌برانگیز داوری اتفاق بیفتد. سانتر تئو هرناندز به درون محوطه جریمه ساسولو را ژیرو از دروازه‌بان عبور داد. اما بعد از بررسی VAR داور مسابقه اعلام آفساید کرد و گل را مردود دانست. تیم داوری معتقد بود در زمان ارسال سانتر هرناندز از جناح چپ ژیرو در موقعیت آفساید قرار داشته است. میلانی‌ها به این تصمیم داور به‌شدت اعتراض داشتند.
بعد از این صحنه ساسولو در مدت کوتاهی دو‌باره دروازه میلان را باز کرد و در دقیقه 22 با حساب 2-0 پیش افتاده بود. ژیرو در دقیقه 24 یکی از این گل‌ها را جبران کرد ولی ساسولو در نیمه اول یک گل دیگر هم به ثمر رساند تا نیمه اول با شکست 3-1 روسونری به پایان برسد.
با شروع نیمه دوم ساسولو بلافاصله گل چهارم را هم به میلان زد تا نتیجه‌ای عجیب روی تابلوی ورزشگاه نوشته شود.
در دقیقه 54 میلانی‌ها یک بار دیگر توپ را وارد دروازه ساسولو کردند که بار دیگر داور این گل را مردود دانست. روسونری صاحب یک ضربه آزاد شد. این ضربه بعد از برخورد به بازیکنان حریف منحرف شد و در مقابل آنته ربیچ قرار گرفت تا او با شوتی پرقدرت دروازه ساسولو را باز کند. درحالی که میلانی‌ها خوشحال بودند بار دیگر VAR صحنه منجر به گل را بررسی کرده و حکم داد که ربیچ در موقعیت آفساید قرار داشته است. میلان بار دیگر به‌شدت به داور اعتراض داشت و معتقد بود در حالی که روند بهتری پیدا کرده و برای بازگشت تلاش می‌کند، این تصمیم داور عملاً همه تلاش‌هایش را ناکام گذاشته است. با وجود همه اعتراض‌ها در زمین بازی ادامه پیدا کرد و در یازده دقیقه آخر هر تیم یک گل به ثمر رساند تا در نهایت میلان با حساب 5-2 شکست را پذیرا شود.
 


Page Generated in 0.0047 sec