printlogo


کد خبر: 265622تاریخ: 1401/11/10 00:00
خبر



ستاره ایرانی تمام جام‌ها را گرفت
آمار طارمی در 5 بازی: یک گل زده!
مهدی طارمی در شرایطی چهارمین سال حضورش در فوتبال پرتغال را سپری می‌کند که پیشتر به یک قهرمانی در لیگ برتر، دو قهرمانی در سوپر جام، یک قهرمانی در جام حذفی و یک نایب‌قهرمانی در لیگ رسیده بود، اما تجربه کسب جام در رقابت‌های لیگ‌کاپ را نداشت که توانست همراه پورتو به این هدف نیز دست پیدا کند. مهدی طارمی که آقای گلی لیگ برتر پرتغال را در کارنامه دارد و فصل گذشته با وجود قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و سوپر کاپ، در لیگ‌کاپ صاحب جام نشده بود، توانست این طلسم را بشکند و با عبور از سد اسپورتینگ لیسبون به یک قهرمانی جدید در این کشور برسد. در شهر لیبیرا که یک مکان بی‌طرف برای برگزاری مسابقه بود، به مصاف تیم اسپورتینگ لیسبون رفت و در نهایت توانست به پیروزی دو بر صفر دست پیدا کند. مهدی طارمی که طی پنج مسابقه اخیرشان در رقابت‌های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ‌کاپ پرتغال فقط یک بار مقابل فامالیکائو گل زده، در دیدار فینال برابر اسپورتینگ هم نتوانست این کار را انجام دهد اما با وجود این توانست به نخستین قهرمانی خود در لیگ‌کاپ برسد. او در وقت‌های تلف شده بازی هم تعویض شد.

 
بازگشت کایسری با دو بازیکن ایرانی
5 و 6 کامل بازی کردند
در هفته بیست و یکم سوپرلیگ ترکیه، کایسری‌اسپور در شرایطی که هر دو بازیکن ایرانی خود را در ترکیب داشت، به ورزشگاه اختصاصی استانبول‌اسپور رفت تا مقابل این تیم به میدان برود. استانبول‌اسپور ابتدا با گل لوکیلو پیش افتاد اما کارلوس مانه آن را جبران کرد اما استانبول‌اسپور در دقیقه 32 دوباره پیش افتاد تا بازی در نیمه اول با برتری میزبان به پایان برسد. برای نیمه دوم کایسری‌اسپور برنامه ویژه‌ای برای کسب امتیاز در خانه حریف داشت و البته به هدف خود رسید. این تیم سه گل در دقایق 52 و 83 و 89 به ثمر رساند تا به یک پیروزی ارزشمند دست یابد. کایسری اسپور با این پیروزی 29 امتیازی شد تا موقتاً به رده هفتم جدول صعود کند. مجید حسینی و علی کریمی با شماره‌های 5 و 6 به طور کامل برای کایسری بازی کردند و جزو بازیکنان خوب تیم‌شان بودند.
 

احمدعباسی گل زد، والدپنیاس باخت
دبل بی‌ثمر ستاره ایرانی
در یکی از دیدارهای هفته هجدهم لیگا ناسیونال اسپانیا، تیم فوتسال والدپنیاس که سعید احمدعباسی را در اختیار داشت، مقابل تیم رده پنجمی ال‌پوزو مورسیا قرار گرفت. ال‌پوزو مورسیا با دو گل گادیا از والدپنیاس پیش افتاد، اما در فاصله پنج دقیقه به پایان نیمه اول، سعید احمدعباسی توانست گل اول تیمش را به ثمر برساند. والدپنیاس در دقیقه ۲۴ گل سوم را دریافت کرد، اما هشت دقیقه پس از آن سعید احمدعباسی باز هم توانست دوباره فاصله گل‌ها را کمتر کند و چهارمین گل این فصل خود را به ثمر برساند. دبل فوتسالیست ایرانی والدپنیاس برای بازگشت این تیم به مسابقه با ال‌پوزو مورسیا بی‌ثمر بود و در نهایت تیمش با نتیجه چهار بر سه در این دیدار خارج از خانه شکست خورد.
 


Page Generated in 0.0045 sec