printlogo


کد خبر: 265592تاریخ: 1401/11/10 00:00
آن حرف‌ها را زدم که گل‌محمدی ناراحت شود
علوی: می‌خواستم یحیی را بزنم جدای‌مان کردند


صحبت‌های محمد علوی سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره یحیی گل‌محمدی و اشاره به بیماری‌اش در زمان حضورش در فولاد واکنش‌های تندی را در بین هواداران پرسپولیس به‌دنبال داشت.
حالا پس از گذشت چند روز این صحبت‌ها همچنان ادامه دارد: «واقعاً قشنگ نبود که او به باشگاه بزرگ فولاد توهین کند. ما هم سعی کردیم فقط جوابش را بدهیم. موقعی که به ما توهین شود، ما هم بلدیم که توهین کنیم. چرا به تیم فحش داد؟ کسی که در یک باشگاه زحمت می‌کشد، نباید به آن فحش بدهد. او حرف رکیک زد و هیچ‌جای دنیا برای یک فوتبال چنین حرف‌هایی
نمی‌زنند.»
منظور علوی حرف‌های یحیی در نشست خبری بعد از بازی است: «او همیشه جلوی مردم خوب صحبت می‌کند. من اصلاً منظورم حرف‌های او در مقابل خبرنگاران نبود. یحیی بعد از بازی حرف زشتی زد. اصلاً ما خوب بازی نکردیم و بد بازی کردیم، اما قرار نیست که شما بیایی به ما حرف رکیک بزنی. یعنی چه این حرف‌ها؟ همین تیم تو را بزرگ کرد.»
او خیلی صریح گل‌محمدی را خطاب قرار می‌دهد: «من که هیچ‌وقت در جنگ و دعوا نبودم و همیشه احترام خودم را نگه داشته‌ام. محال است بیایم در مورد یک تیم صحبت کنم. اگر ایشان از حرف‌های من ناراحت شده، باید هم بشود. اصلاً گفتم که ناراحت شود. ببینید بار اول آمد این حرف را زد، بار دوم هم گفت، من گفتم ناراحت است، حالا یک چیزی گفته. اما وقتی یک حرفی را هی تکرار می‌کنی، یعنی تو قصد توهین داری. خب تو چرا باید توهین کنی؟ مگر نان ما را می‌دهی؟وقتی داور سوت را زد، او آمد سمت ما و ما هم رفتیم سمت آنها که دست بدهیم. انتظار نداشتیم که این حرف‌ها را بزند. من گفتم با کی هستی؟ چقدر بی‌تربیتی. من رفتم گلاویز شوم و واقعیت او را بزنم که جدای‌مان کردند.»


Page Generated in 0.0047 sec