printlogo


کد خبر: 265586تاریخ: 1401/11/10 00:00
رکورد 16 ساله شکست
ژانویه نحس بایرن

16 سال می‌گذشت از وقتی که بایرن‌مونیخ در سه بازی ابتدای سال میلادی پیروزی به دست نیاورده بود. یک تساوی یک بر یک دیگر، این بار در خانه مقابل آینتراخت فرانکفورت، حاشیه امنیت بایرن در صدر جدول بوندس‌لیگا نسبت به اونیون برلین را به یک امتیاز کاهش داد. بعد از تیم پایتخت که 36 امتیاز دارد، لایپزیگ(35)، فرایبورگ(34)، فرانکفورت(32) و دورتموند 31 امتیازی هستند.
هر وقت بایرن نمی‌تواند ببرد داستانی دارد و در اولین ماه سال 2023، باشگاه بیشتر اخبار حاشیه‌ای داشته و فوتبال ناامیدکننده‌اش به اندازه کافی مورد توجه قرار نگرفته. ابتدا مصدومیت مانوئل نویر در اسکی، بعد وضعیت مبهم توماس مولر قبل از اینکه مسابقه‌ای بدهند. سپس نوبت به سرژ گنابری رسید که در روز تعطیل خود برای شرکت در یک جشنواره مد به پاریس رفت و حسن سالی حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه رفتار او را آماتور توصیف کرد، هفته قبل هم جدایی ناگهانی مربی افسانه‌ای دروازه‌بان‌های تیم، تونی تاپالوویچ خیلی‌ها را شگفت‌زده کرد.
یولیان ناگلسمان مربی بایرن بعد از این تساوی سعی کرد شرایط را آرام و تحت کنترل جلوه بدهد. او گفت این لغزش به مسائل بیرون زمین ربطی ندارد و بیشتر به خاطر این است که برنامه تمرین شده در زمین اجرا نشده. ناگلسمان گفت: «وقتی شما برنده نمی‌شوید، مثل زمان پیروزی روحیه ندارید. خیلی کارها است که می‌توانیم بهتر انجام دهیم. ما درباره خیلی چیزها حرف می‌زنیم که یکی از آنها سرعت بازی است.»
او درباره گل تساوی میهمان هم گفت: «ما در وسط زمین به اندازه کافی خوب نبودیم و روی گل آنها که در ضدحمله زده شد، فشار لازم را نیاوردیم. چیزهای خیلی بدتری در زندگی وجود دارد اما این روند قطعاً نتیجه خوبی نیست.»

 


Page Generated in 0.0053 sec