printlogo


کد خبر: 265585تاریخ: 1401/11/10 00:00
بلینگهام، بنزمایی دیگر برای رئال مادرید



رئال مادرید مشتاق است تا جود بلینگهام را به گزینه‌های مدنظر خود برای خط میانی برای خرید در تابستان سال آینده اضافه کند اما برای رسیدن به او یک رقیب جدی مانند لیورپول دارد.
باید جود بلینگهام را خرید. این جمله‌ای است که این روزها در جمع هواداران رئال مادرید زیاد می‌توان آن را شنید. با توجه به اینکه لوکا مودریچ و تونی کروس هر دو تأثیر افزایش سن بر بازی‌شان را در این فصل نشان داده‌اند رؤسای رئال مادرید به شدت از نیاز تیم به افزودن نیروی تازه به خط میانی تیم آگاه هستند و ستاره بوروسیا دورتموند و تیم انگلیس جزو گزینه‌های اصلی آنها هستند.
منابع نزدیک به باشگاه رئال مادرید اعلام کرده‌اند که این تیم شدیداً نیاز به اضافه کردن یک هافبک با کیفیت بالا در موتورخانه تیم را احساس می‌کند و قهرمان اسپانیا و اروپا از همین حالا دارد برای رقابتی بزرگ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی برنامه‌ریزی می‌کند که در آن لیورپول رقیب اصلی آنها برای گرفتن امضای بلینگهام است. مادریدی‌ها تمایلی به درگیر شدن در یک جنگ ارائه پیشنهادی با باشگاه لیگ برتری ندارند  اما این بدان معنا نیست که آنها آماده نیستند برای خرید این بازیکن 19 ساله تلاش کنند.
انتظار می‌رود دورتموند روی بلینگهام 100 میلیون یورو قیمت پایه تعیین کند که به‌علاوه یکسری موارد اضافی می‌تواند قیمت او را به 150 میلیون یورو برساند. مادرید بودجه‌ای برای چنین هزینه‌ای در نظر گرفته است اما تمایلی به بالاتر رفتن از آن ندارد. از سوی دیگر، لیورپول به نظر می‌رسد که مایل است این رقم را بیشتر کند، زیرا سرمربی تیم یورگن کلوپ گفته می‌شود به شدت به خرید بلینگهام تمایل دارد. کلوپ گفته است مشتاق است این نوجوان را در فصل آینده به تیمش اضافه کند و باشگاه در حال صحبت با نمایندگان این بازیکن است تا آنها را متقاعد کند که آنفیلد مقصد اوست.
با توجه به اینکه به نظر می‌رسد لیورپول در رقابت برای بلینگهام از نظر مالی شرایط بهتری داشته باشد، تنها تمایل شخصی این بازیکن برای پیوستن به مادرید می‌‌تواند او را به برنابئو ببرد. در حال حاضر به نظر می‌رسد که او به جای بازگشت به انگلیس، ترجیح می‌دهد به پایتخت اسپانیا برود. او سال 2020، بیرمنگام سیتی را به مقصد آلمان ترک کرد تا حرفه خود را در خارج از کشور ادامه دهد و ظاهراً هنوز معتقد است که بازی در خارج از جزیره بهتر می‌تواند به او برای پیشرفت کمک کند.
در همین حال دورتموند هم در تلاش است تا بلینگهام را متقاعد کند که بماند. طبق گفته اسکای اسپورت آلمان، آنها در حال آماده شدن برای ارائه پیشنهاد قراردادی جدید به مدت سه و نیم سال به ارزش 15 میلیون یورو در سال به او هستند، قراردادی که او را به پردرآمدترین بازیکن تاریخ باشگاه تبدیل می کند. تقریباً به اندازه درآمد مودریچ و تیبو کورتوا در مادرید.


Page Generated in 0.0051 sec