printlogo


کد خبر: 265584تاریخ: 1401/11/10 00:00
با تأیید سرمربی النصر
ابرستاره به اروپا باز خواهد گشت


ایمان گودرزی
روزنامه نگار
سرمربی النصر در آخرین مصاحبه خود گفته است که ستاره جدید او برای پایان دوران فوتبالش به اروپا باز خواهد گشت. رونالدو پس از توافق دو جانبه در طول جام جهانی 2022 قطر قرارداد خود را با منچستر فسخ کرد و به النصر عربستان پیوست.
این انتقال پر سود برای این بازیکن 38 ساله با دستمزدی 173 میلیون پوندی در سال همراه بود که او را به پردرآمدترین بازیکن فوتبال جهان تبدیل کرد، رونالدو که بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا به حساب می‌آید با انتقالش به خاورمیانه گام عجیبی برداشت اما شاید با توجه به رقم دستمزد این بازیکن و سن و سال بالای او معامله بدی نباشد.
گزارش‌های متعددی قبل از انتقال این بازیکن به عربستان وجود داشت که خورخه مندز، ایجنت رونالدو، با بایرن مونیخ و چلسی بر سر انتقال موکل خود مذاکره کرده است اما هیچ‌یک از این مذاکرات به نتیجه نرسیدند.
حالا رودی گارسیا، سرمربی سوپر استار پرتغالی در النصر بازگشت او را به اروپا دور از دسترس ندانست. به نقل از مارکا، سرمربی سابق لیل، مارسی و رم در آخرین کنفرانس مطبوعاتی خود گفت: «کریستیانو رونالدو بازیکن تأثیرگذاری است و به ما کمک می‌کند تا مدافعان حریف را به هم بریزیم. او یکی از بهترین بازیکنان جهان است و دوران حرفه‌ای خود را در النصر به پایان نمی‌رساند و به اروپا باز خواهد گشت.»
رونالدو در دو بازی رسمی که برای این تیم به میدان رفته هنوز راه دروازه حریفان را پیدا نکرده است. شکست 3-1 مقابل الاتحاد باعث شد آنها از مرحله نیمه نهایی سوپرکاپ عربستان کنار بروند.
 
حمله پیرس مورگان به
مسی و حمایت از رونالدو
یکی از افرادی که بعد از تصمیم رونالدو برای بازی در عربستان حسابی مسخره شده پیرس مورگان مجری مشهور بود که درست چند ماه قبل از انتقال رونالدو به عربستان گفته بود این بازیکن هیچ‌وقت به خاطر پول به تیمی نخواهد رفت. مورگان باور داشت که رونالدو بعد از جدایی از منچستر برای تیمی در اروپا بازی خواهد کرد که در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد اما کاملاً اشتباه می‌کرد. با این حال، اما این مجری همیشه خودش را حامی کریستیانو رونالدو نشان داده و بدش نمی‌آید به مسی ضربه بزند یا او را مسخره کند.
مورگان در طول مصاحبه با تاتلر گفت: «به لطف مصاحبه‌ای که ما با رونالدو داشتیم، او بزرگترین قرارداد نقل و انتقالات تاریخ فوتبال را امضا کرد و اکنون در 37 سالگی پردرآمدترین ورزشکار جهان است. از نظر من او به خاطر انجام تمام کارهایی که در طول دوران حرفه‌ای‌اش انجام داده نسبت به مسی برتری دارد. او خودش را در یک کشور و لیگ جدید درست در زمانی که فوتبال در خاورمیانه رو به رشد چشمگیری است به چالش می‌کشد، همانطور که در جام جهانی دیدیم مراکش به نیمه نهایی رسید و عربستان سعودی قهرمان جام یعنی آرژانتین را همراه با مسی شکست داد.»
 پیامک‌ بازی  با کریستیانو رونالدو
پیرس مورگان در مورد دوران حضور رونالدو در عربستان سعودی گفت: «او می‌خواست از منچستریونایتد جدا شود، جایی که به درستی احساس می کرد که هم از سوی سرمربی و هم مدیران ارشد باشگاه به او بی‌احترامی شده است. در حالت ایده‌آل، فکر می‌کنم او ترجیح می‌داد برای یک یا دو سال برای یک باشگاه دیگر در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند اما النصر پیشنهاد خیره کننده‌ای به او ارائه کرد و تصمیم گرفت در گرگ و میش زندگی‌اش برای بالا بردن شهرت فوتبال در خاورمیانه چالش جدیدی را امتحان کند. این انتقال واقعاً برای او جذاب بود. او قطعاً خوشحال است. من چند پیام با او رد و بدل کردم و او کاملاً رضایت خود را از حضور در داخل و خارج زمین در عربستان اعلام کرده است.»

ZOOM

رودی گارسیا در آخرین کنفرانس مطبوعاتی خود گفت: «کریستیانو رونالدو بازیکن تأثیرگذاری است و به ما کمک می‌کند تا مدافعان حریف را به هم بریزیم. او یکی از بهترین بازیکنان جهان است و دوران حرفه‌ای خود را در النصر به پایان نمی‌رساند و به اروپا باز خواهد گشت.»


Page Generated in 0.0059 sec