printlogo


کد خبر: 265579تاریخ: 1401/11/10 00:00
نمایش لذتبخش کاسمیرو در شب پیروزی منچستریونایتد


کاسمیرو الهام‌بخش بردی برای منچستریونایتد شد که این تیم را در مسیر کسب یک جام داخلی دیگر نگه داشت. در شبی که شیاطین سرخ در خانه تیم دسته اولی ریدینگ تا  3 بر یک مقابل تیم چمپیونشیپی ردینگ به پیروزی رسیدند و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند، ستاره برزیلی دبل کرد. بعد از او هموطنش فرد هم دیگر گل شیاطین سرخ را زد تا آخرین گل بازی که برای ریدینگ به ثبت رسید تنها جنبه اعاده حیثیت داشته باشد.
اریک تن هاگ یک ترکیب قدرتمند منچستریونایتد را روانه میدان کرد و تصمیمش هم نتیجه داد. نمایش پرانرژی و سریع در نیمه دوم با چیزی که اسکوربورد در پایان 45 دقیقه نخست نشان می‌داد مطابقت نداشت، اما سه گل سریع در نیمه دوم، از جمله یک گل زیبا از کاسمیرو و یک گل برای فرد، تضمین کرد که منچستریونایتد به آنچه که می‌خواهد رسیده و شایسته صعود است.
بهترین بازیکن میدان؟ واضح‌ترین گزینه، کاسمیرو بود که بهترین بازی‌اش را در خط میانی برای منچستریونایتد انجام داد و یک گل خارق‌العاده به ثمر رساند. در عرض 4 دقیقه او دومین گلش را از راه دور زد. نمایش او فقط یک بار دیگر این سؤال را در ذهن هواداران من‌یونایتد ایجاد کرد که چه می‌شد اگر او در بازی هفته گذشته مقابل آرسنال محروم نبود.
بازنده بزرگ؟ اندی کارول. ستاره سابق لیورپول شب بسیار سختی را سپری کرد. ریدینگ در دقایق فراوانی از بازی عقب نشسته بود و کارول هم برای اینکه توپ بگیرد مجبور می‌شد به عقب برگردد. یکی از تلاش‌های او برای گرفتن توپ با تکلی ناشیانه و خشن روی کریستین اریکسن انجام شد که باعث شد در نیمه دوم بازی کارت قرمز را مقابل چشمانش ببیند.
شیاطین سرخ در بازی بعدی خود چهارشنبه این شانس را دارند که به اولین فینال‌شان صعود کنند. آنها با بردن بازی برگشت نیمه نهایی جام اتحادیه مقابل ناتینگهام فارست با توجه به پیروزی 3-صفر بازی رفت صعودشان را قطعی می‌کنند.


Page Generated in 0.0052 sec