printlogo


کد خبر: 265567تاریخ: 1401/11/10 00:00
مصاحبه و خبر



سجاد انوشیروانی:
علی حسینی استعفایش را مکتوب ارسال کرد
سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری درخصوص دلیل استعفای سعید‌علی‌حسینی می‌گوید: «سعید علی حسینی اعلام کرده که فدراسیون به نامه‌هایش پاسخ نداده و مطابق با قرارداد به تعهداتش عمل نکرده است.»
 سجاد انوشیروانی در واکنش به استعفای سعید علی حسینی از هدایت تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان می‌گوید: «او در متن استعفای خود قید کرده است که سه نامه را در تاریخ‌های بیست و هشتم دی و سوم بهمن به فدراسیون ارسال کرده است اما هیچ پاسخی به این نامه‌ها داده نشده و مطابق قرارداد سه ساله‌اش عمل نشده است. »
او ادامه می دهد: «البته ما چند روز قبل از نامه‌های سعید علی حسینی،  به تمام سرمربیان تیم‌های ملی نامه زدیم که اعلام کنند چه برنامه‌ای برای مسابقات آتی دارند تا بلافاصله کمیته فنی تشکیل بدهیم و این برنامه‌ها را بررسی کنیم. با گذشت تقریبا یک ماه و 10 روز از مسابقات جهانی کلمبیا سعید علی حسینی هیچ برنامه‌ای برای تیم ملی بزرگسالان ارائه نکرد. ما از کجا بدانیم که از چه زمانی می‌خواهد اردوها را شروع کند؟ تمام مواردی که در متن استعفایش نوشته شده است به قراردادش ربط دارد که در زمان فدراسیون قبلی بسته شده است. این قرارداد سه ساله است و فکرمی کنم این قرارداد در تاریخ وزنه‌برداری نظیر نداشته باشد!»
سرپرست فدراسیون در پاسخ به این پرسش که فدراسیون با استعفا موافقت می‌کند؟ معتقد است: «در سریع ترین زمان کمیته فنی را تشکیل می‌دهیم و از سعید علی حسینی دعوت می‌کنم در جلسه حاضر شود و در مورد استعفا و شرایطش با عزیزان بحث و تبادل نظر کنیم و در سریع ترین زمان ممکن تصمیم می‌گیریم.»

حضور رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک در خانه کشتی
دیدار سه ساعته بعد از انتقادات
یک روزبعد از انتقادات تند و چند باره علیرضا دبیر از وزارت‌ورزش و جوانان؛ رئیس و دبیر کمیته ملی المپیک بازدیدی سه ساعته از فدراسیون کشتی و کمپ تیم‌های ملی داشتند. محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک به همراه سید مناف‌هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک ضمن بازدید از امکانات ساختمان جدید فدراسیون کشتی و کمپ تیم‌های ملی کشتی با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، دیدار و گفت‌وگو کردند. به طور دقیق مشخص نیست که در این دیدارسه ساعته چه صحبت‌هایی مطرح شده اما بعد از بازدید هفته گذشته رئیس کمیته ملی المپیک از فدراسیون تکواندو و دیدارش با هادی ساعی مشخص است که محمود خسروی‌وفا به دنبال ایجاد فضایی آرام در ورزش است و برخلاف رئیس قبلی کمیته ملی المپیک خیلی به فضای پر تنش علاقه ندارد. علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی روز شنبه به بهانه سومین سالگرد خاکسپاری شهدای گمنام در فدراسیون کشتی کنفرانس خبری ترتیب داد و بشدت از وزارت ورزش و محمد پولادگر انتقاد کرد.


Page Generated in 0.0048 sec