printlogo


کد خبر: 265561تاریخ: 1401/11/10 00:00
خبر



بعد شایعه حضورافراد جدید
تغییرات درهیأت مدیره منتفی است؟
در روزهای اخیر اخباری درباره تغییر درهیأت مدیره باشگاه استقلال به گوش رسید. این خبرها نشأت گرفته از مشکلات مالی در باشگاه استقلال بود و ظاهراً متولیان این باشگاه در وزارت ورزش قصد داشتند افرادی را درهیأت مدیره صاحب پست کنند که توانایی برطرف کردن مشکلات مالی استقلال را داشته باشند. هرچند که هنوز مشکلات مالی پا برجا است اما از گوشه و کنار شنیده می‌شود لااقل تا پایان ماه جاری موضوع تغییرات درهیأت مدیره باشگاه استقلال دنبال نخواهد شد و شاید درماه پایانی سال تصمیماتی دراین خصوص اتخاذ شود. البته بحث حذف برخی افراد از هیأت مدیره مطرح نیست و متولیان به‌دنبال اضافه کردن برخی گزینه‌ها هستند تا شاید باشگاه از لحاظ مالی تقویت شود.


خبرخوب برای آبی‌های کرمان
مس-استقلال با تماشاگر است
استقلال در بازی با ملوان از وجود تماشاگرانش بهره برد و 30 درصد از ظرفیت به نفع آبی‌ها پر شد. هرچند که هنوز استقبال چشمگیر نیست اما پیش‌بینی می‌شود هرهفته برتعداد تماشاگران افزوده شود و تماشاگران بیشتری برای تماشای بازی تیم‌های محبوب خود به ورزشگاه بروند. این رویه قرار است دربازی مس کرمان واستقلال نیز تکرار شود. طبق برنامه‌ریزی که از سوی مسئولان برگزاری بازی مس و استقلال درکرمان شده، قرار است این بازی با حضور تماشاگران کرمانی برگزار شود. بخشی از سهمیه‌ای که دراختیار میزبان قرار می‌گیرد به میهمان اختصاص خواهد یافت و به احتمال زیاد استقلالی‌های شهرکرمان نیز برای تشویق استقلال به ورزشگاه خواهند رفت. از بین ورزشگاه‌های امام علی(ع) و شهید باهنر یکی میزبان این بازی خواهد بود.


سؤال فنی درآستانه بازی با مس
یامگا در خط دفاع یا خط حمله؟
یکی از سؤالات مهم فنی استقلال درآستانه بازی با مس کرمان درباره پست بازی کوین یامگا است. این بازیکن در بازی با ملوان دفاع راست بود و برخلاف بازی‌های قبل درخط حمله بازی نکرد. اما با توجه به اینکه حردانی به احتمال زیاد در کرمان به‌عنوان دفاع راست استقلال ایفای نقش خواهد کرد، پست یامگا تغییر خواهد کرد. یامگا قابلیت بازی درپست هافبک را هم دارد وبا توجه به اینکه بازیکنان هجومی استقلال عملکرد مطلوبی داشته‌اند ممکن است ساپینتو تصمیم تازه‌ای اتخاذ کرده و یامگا را در خط میانی بازی دهد. یامگا بازیکنی است که قابلیت بازی در سه پست را دارد و می‌تواند درچند نقطه به استقلال کمک کند.


Page Generated in 0.0058 sec