printlogo


کد خبر: 265560تاریخ: 1401/11/10 00:00
لیست ورودی و خروجی استقلال با حذف سیاوش بسته شد
این هم نتیجه تصمیمات آجورلو!



مهدیه دریابیگی
خبرنگار
شمارش معکوس برای اتمام فرصت نقل و انتقالات زمستانی شروع شده و بعید است که تیم استقلال بتواند در فرصت کوتاهی که دارد گزینه جدیدی به لیست خود اضافه کند. قبل از شروع فصل نقل و انتقالات گمانه‌زنی‌های زیادی در خصوص لیست ورودی و خروجی بازیکنان استقلال بر سرزبان‌ها افتاد و تعدادی از بازیکنان در فضای مجازی نامشان در لیست خروجی ساپینتو مطرح شد، اما هیچ‌کس فکرش را نمی‌کرد یکی از بهترین مدافعان فصل پیش استقلال در لیست خروج استقلال قرار بگیرد و این تیم با کنار گذاشتن او فصل نقل و انتقالات خود را به پایان ببرد. حوادث بازی با سپاهان و دادن پنالتی به حریف که به زعم عده‌ای مشکوک بود، باعث شد تا ساپینتو دیگر اجازه تمرین به سیاوش یزدانی را ندهد و همین منع تمرین؛ استارات اخراج او از استقلال را زد. البته در همان روز نام سجاد شهباززاده هم به‌عنوان گزینه خروجی لیست مطرح شد، اما باشگاه استقلال خیلی زود طی بیانیه‌ای اعلام کرد سجاد در لیست خروج قرار ندارد. روز گذشته اما در پی همان خواسته ساپینتو، سیاوش یزدانی در سازمان لیگ قراردادش را با تیم استقلال فسخ کرد و چون این پایان قرارداد توسط باشگاه استقلال صورت پذیرفت؛ قطعاً کمیته تعیین وضعیت، باشگاه استقلال را موظف به پرداخت تمام حق و حقوق یزدانی می‌کند.
اما پیش از اینکه تنها نام سیاوش در لیست خروج استقلال قرار بگیرد، نام چند بازیکن در بین جداشده‌های استقلال دیده شد که هیچ‌کدام به مرحله عمل نرسید. آمانوف بازیکن ازبک همان بازیکنی بود که اهالی فوتبال جدایی او از استقلال را قطعی می‌دانستند هرچند که این اتفاق نیفتاد. همراه با آمانوف، گفته شد سجاد شهباززاده و آرمان رمضانی نیز به در خروج نزدیک می‌شوند؛ اما در فصل نقل و انتقالات زمستانی هیچ‌کدام از این گمانه‌زنی‌ها عملی نشد و به جای آنها یزدانی در لیست خروج قرار گرفت ضمن اینکه بعید است در فرصت کمی که برای استقلال باقی مانده است فرجه داشته باشند برای جذب بازیکن جدید.
 اگرشرایط همین‌طور پیش برود که تاکنون پیش رفته! و مشکل مالی استقلال حل نشود بعید است که تغییر جدیدی در لیست صورت بگیرد. نکته مهمی که می‌توان از لیست ورود و خروج استقلال برداشت کرد این است که مدیران پیشین استقلال قبل از اینکه مربی بیاورند بازیکن جذب کردند و هنگام حضور مربی نتوانستند تغییری در لیست بدهند. در شرایطی که استقلال از نظر مالی اصلاً شرایط خوبی ندارد و پرونده استرا هم غول بزرگ مالی برای آبی‌ها محسوب می‌شود، حذف بازیکن مستلزم پرداخت حق و حقوقش است و اگر استقلال نتواند این کار انجام دهد برای گرفتن مجوز حرفه‌ای با مشکل مواجه می‌شود و فعلاً مجبور است این اجبار را پذیرا باشد.


Page Generated in 0.0048 sec