printlogo


کد خبر: 265555تاریخ: 1401/11/10 00:00
زوم



مهدی‌پور به مس هم نمی‌رسد

یکی از بلاهایی که در فصل جاری گریبان استقلال را گرفته و این تیم را با مشکل روبه‌رو کرده؛ بدون شک مشکل مصدومیت پی در پی بازیکنان استقلال است. در اکثر بازی‌ها ساپینتو چند بازیکن اصلی خود را ندارد و باید به فکر جانشین برای آنها باشد. مهدی مهدی‌پور هافبک دفاعی استقلال یکی از همان بازیکنانی است که طی چند وقت اخیر مصدوم بوده و نتوانسته برای استقلال بازی کند! علی رغم اینکه گفته می‌شد این بازیکن به بازی با مس کرمان می‌رسد؛ اما مهدی‌پور قادر نیست مقابل مس بازی کند و ساپینتو باز هم باید به فکر جانشین برای این بازیکن باشد. مهدی‌پور آخرین باری که برای استقلال بازی کرد در بازی با تراکتور بود. این بازیکن بعد از بازی با تیم تراکتور مصدوم شد و در دو بازی گذشته استقلال حضور نداشت و با توجه به اینکه به بازی با مس هم نمی‌رسد تا اینجای کار در سه بازی استقلال قادر نبوده بازی کند.
 
محبوبیت نکونام بابت شکست پرسپولیس
همه جواد نکونام را یک استقلالی می‌دانند. سرمربی تیم فولاد در ابتدای فصل بیشترین شانس را برای جانشینی فرهاد مجیدی داشت اما با توجه به رکوردی که فرهاد در استقلال ثبت کرد، جواد می‌دانست در صورت پذیرفتن نیمکت استقلال روزهای سختی را در پیش خواهد داشت به همین دلیل به استقلال نیامد ولی همیشه دوست داشته ثابت کند یک استقلالی چند آتشه است. نکونام مقابل پرسپولیس به برد شیرینی رسید و این نتیجه فاصله استقلال را با صدر جدول کم کرد. این کار نکونام باعث شد تا این روزها هواداران استقلال از او تشکر کنند.
 
پرونده استرا مانع جذب بازیکن خارجی
هنوز استقلالی‌ها نتوانستند پول استرا را  پرداخت کنند، هر روز که از زمان پرداخت حق و حقوق او می‌گذرد به‌دلیل نرخ ارز استقلال با بحران جدیدی مواجه شده و باید پول بیشتری به این مربی پرداخت کند. فتح‌الله‌زاده قصد دارد پول سرمربی سابق استقلال را پرداخت کند؛ اما به تازگی در اظهارنظری عنوان کرده که پرونده مالی استرا باعث نمی‌شود جلوی جذب بازیکن خارجی گرفته شود. این در حالی است که پرونده استرا طبق قانون جلوی جذب بازیکن خارجی را می‌گیرد و مدیران استقلال باید هر چه زودتر پول این مربی را پرداخت کنند. مهم‌ترین مسأله‌ای که باید مسئولان استقلال به آن توجه داشته باشند، بالا رفتن رقم قرارداد این مربی فقط به خاطر مسائل ارزی است. به نفع خود استقلال است که پرونده مالی استرا هر چه سریعتر بسته شود.
 


Page Generated in 0.0048 sec