printlogo


کد خبر: 265554تاریخ: 1401/11/10 00:00
پایان مصدومیت سوگولی ساپینتو
بازگشت محبی به مثلث آتش استقلال



محمد محبی بدون شک یکی از مهم‌ترین بازیکنان استقلال درفصل جاری بوده و گل‌های ارزشمندی برای استقلال به ثمر رسانده است. گرچه سطح انتظارات از این بازیکن بسیار بیشتر است و توقع می‌رود محبی بیش از اینها درترکیب استقلال اثرگذار باشد اما این بازیکن با نیمی از آمادگی خود نیز به یکی از مهم‌ترین بازیکنان این فصل تبدیل شده است.
شاید اگر مصدومیت‌های مکرر نبود، محبی اکنون دراوج حضور داشت، هرچند که حذف از فهرست نهایی جام جهانی نیز مزید برعلت شد تا این بازیکن بی‌روحیه شود اما به هرحال محبی تلاش کرده با وجود این ماجرا درترکیب استقلال کم نگذارد. او درجریان بازی با ملوان نیز گل زیبایی وارد دروازه ‌ایمان صادقی کرد تا در پیروزی پرگل تیمش سهم فزاینده‌ای داشته باشد اما درجریان این بازی خیلی زود مصدوم شد و نتوانست درادامه بازی حضور داشته باشد.
فقدان محبی درترکیب استقلال گرچه با دوندگی دیگر بازیکنان چندان احساس نشد و آبی‌ها نیز حریف آن چنان قدری را پیش رو نداشتند اما به هرحال رفتن او از ترکیب استقلال ریتم بازی این تیم را دچار تغییرات فاحشی کرد. تردیدی نیست بازگشت محبی می‌تواند علاوه بربالابردن درصد گلزنی استقلال درخط حمله، هماهنگی بیشتری را هم ایجاد کند واستقلال با اطمینان بیشتری دربازی هفته هجدهم مقابل مس کرمان قرار بگیرد.
این‌طور که از تمرینات استقلال خبر می‌رسد محبی بعد از یکی،  دو روز استراحت در تمرینات حاضر شده و مشکلی برای حضوردرترکیب استقلال در بازی با مس کرمان ندارد. بازگشت او بدون شک خبرخوشی برای ساپینتو ودیگر بازیکنان استقلال خواهد بود وآن‌ها را برای رسیدن به بردی دیگر در بازی مهم با مس کرمان امیدوار خواهد ساخت.
با توجه به اینکه مس دربازی با پیکان شکست خورده با همه وجود مقابل استقلال ظاهر خواهد شد تا شاید دربازی خانگی جبران مافات کند که وجود بازیکنانی همچون محبی دست ساپینتو را باز می‌گذارد تا ترکیبی ایده‌آل را روانه این میدان کند و شاید 3 امتیاز ارزشمند دیگر را به خدمت بگیرد.
متأسفانه درفصل جاری مهاجمان استقلال عملکرد درخشانی نداشتند و محبی که ذاتاً بازیکن پشت مهاجم است در بسیاری از بازی‌ها بار سنگین گلزنی و موقعیت‌سازی را به دوش کشیده است.
 


Page Generated in 0.0049 sec