printlogo


کد خبر: 265549تاریخ: 1401/11/10 00:00
مصاحبه و خبر



سا‌پینتو مربی
باکلاسی است
برهانی: راجع به سیاوش یزدانی حرف نمی‌زنم
آرش برهانی، مدیر آکادمی استقلال درباره برد پرگل استقلال مقابل ملوان گفت: «مقابل ملوان یک بازی متفاوت دیدیم. تیم یکدست و همدل شده بود. دوست داشتند ببرند و این مهم‌ترین بخش بازی استقلال بود. این همدلی خیلی به من چسبید و به آینده امیدوارم کرد.» او درباره اتهام کم‌کاری به سیاوش یزدانی گفت: «من راجع به سیاوش صحبت نمی‌کنم.»
برهانی یکی از طرفداران سا‌پینتو است و درباره سرمربی پرتغالی استقلال گفت: «فشار روی سا‌پینتو می‌تواند کار خود استقلالی‌ها نباشد. توضیح هم فکر می‌کنم لازم نباشد. ساپینتو مربی بسیار خوب و باکلاسی است که خیلی بیشتر از اینها می‌توانیم از او استفاده کنیم. روز به روز استقلال را بهتر کرده است. فکر می‌کنم هر چه جلوتر برویم، هم هواداران و هم کسانی که انتقاد می‌کنند، نسبت به عملکرد آقای ساپینتو مطمئن‌تر می‌شوند.»
آرش که سال‌ها گلزن اصلی استقلال بود، درباره شرایط مهاجمان این تیم گفت: «برای ارسلان خیلی خوشحالم. ارسلان این روزها همان‌طور بازی می‌کند که از او انتظار می‌رود و واقعاً پتانسیل بالایی هم دارد. تأثیرگذاری مهدی قایدی را هم دیده‌اید.»
او کمبود مهاجم تمام‌کننده در لیگ برتر را هم تأیید کرد و گفت: «بله دو، سه سال است که این‌طور شده. سال گذشته هم آقای گل 14 بار گل زد و چند تای آنها هم پنالتی بود. باید برای این کار برنامه داشته باشیم. من همین الان دو مهاجم خیلی خوب دارم که یکی از آنها آقای گل جوانان است و در او می‌بینم که می‌تواند یک مهاجم بزرگ شود.» برهانی با یادآوری انتقاداتی که بازیکنانی نظیر خودش پس از ثبت 15 گل در طول فصل می‌شنیدند با خنده گفت: «آن زمان مهاجمان انتظارات را بالا برده بودند. من یک سال 14 گل زدم و هفت، هشت پاس گل دادم و اینقدر انتقاد کردند که پیر شدم.»


دعوت از ۲۸ بازیکن به اردوی تیم نوجوانان
با دعوت از ۲۸ بازیکن اردوی ۴ روزه تیم فوتبال نوجوانان ایران برای اعزام به بلاروس از امروز آغاز می‌شود. تیم نوجوانان خرداد سال آتی در مسابقات جام ملت‌های زیر 17سال آسیا به میزبانی تایلند شرکت می‌کند و اردوی بلاروس بخشی از برنامه آماده‌سازی تیم حسین عبدی است. اسامی 28 بازیکن دعوت شده به شرح زیر است: کسری طاهری، محمدفرزاد رحیمی، مهدی موسوی و اسماعیل قلی‌زاده (سپاهان)، حسام نفری (ذوب‌آهن)، مجتبی ایوبی‌اصل (پرسپولیس)، آرشا شکوری و محمدحسین شریفی (استقلال)، امیرمحمد رزاقی‌نیا، سمیر حبوباتی، نیما اندرز، مانی غلامی و ایلیار رحمانی (کیا تهران)، محمدامین رستمی، علیرضا همایی‌فرد، ابوالفضل موردی، امیرمهدی جان‌قوری و امیررضا جدی (پیکان)، ابوالفضل ذلیخایی (پارسیان تهران)، علیرضا آراسته (فولاد مشهد)، علی حسنی، محمد عسگری، رئوف سلطانی، ضرغام سعداوی و عرفان درویش عالی (فولاد خوزستان)، یعقوب براجعه (مس کرمان)، ماهان صادقی (ملوان بندر انزلی)، رضا غندی‌پور (پیکان)
 
 


Page Generated in 0.0051 sec