printlogo


کد خبر: 265339تاریخ: 1401/11/6 00:00
تعجب ستاره گلف اسپانیا از استعداد بیل


«شما نمی‌توانید هم در فوتبال خیلی خوب باشید هم در گلف. این منصفانه به نظر نمی‌رسد». این جمله جان رام گلف‌باز شماره 3 جهان درباره گرت بیل پس از دیدن مهارت ستاره سابق رئال مادرید در مسابقات گلف سن‌دیگو بود که شگفت‌زده‌اش کرد. ستاره سابق ولز، رئال مادرید و تاتنهام، که اوایل این ماه اعلام بازنشستگی کرد، در ماه فوریه در کنار دیگر افراد مشهور و برخی از برترین گلف بازان جهان، در مسابقات AT&T Pebble Beach شرکت خواهد کرد.
بیل قبل از این تورنمنت در کالیفرنیا، با پیوستن به جان رام ستاره گلف اسپانیا – کسی که در دو رویداد اخیر تور PGA خود قهرمان شده است - قبل از مسابقات آزاد سن دیگو، کمی تمرین کرد.
رام 28 ساله که یکی از بخت‌های پیروزی در این رویداد است در گفت‌وگو با مارکا گفت: «به گرت گفتم تو نمی‌توانی همزمان در فوتبال حرفه‌ای و گلف آنقدر خوب باشی، این انصاف نیست. نمی‌شود که تمام وقت‌تان را به فوتبال اختصاص داده باشید اما باز هم این قدر در گلف استعداد داشته باشید. او از من هیچ راهنمایی نخواسته و نباید هم بخواهد چون که به اندازه کافی خوب است. با این حال با تمرینات بیشتر می‌تواند خیلی بهتر از این هم شود.
 


Page Generated in 0.0047 sec