printlogo


کد خبر: 265321تاریخ: 1401/11/6 00:00
سوژه

تمرین یکساعته بدون صادقی و احمدی
پیش از شروع تمرین دیروز پرسپولیس جلسه فنی برگزار شد و کادر فنی در جلسه آنالیز خودی و حریف نکات لازم را به بازیکنان منتقل کرد. بعد از این جلسه تمرین از ساعت ۱۳ در ورزشگاه شهید کاظمی شروع شد. با شروع تمرین، بازیکنان در قالب سه گروه به راندو پرداختند و در قسمت‌های بعدی هم فوتبال هدفمند و مرور کارهای تاکتیکی در برنامه بود. این جلسه تمرینی یک ساعت طول کشید. سعید صادقی تنها مصدوم تیم است که زیر نظر کادر پزشکی برنامه‌های اختصاصی خود را انجام می‌دهد. قرار است او امروز هم در تمرین تست شود اما بعید است همراه تیم به اهواز برود. دیروز محمد‌مهدی احمدی هم در تمرین حضور نداشت چرا که به‌صورت قرضی راهی نفت مسجدسلیمان شد.

 یکی، دو بند مانع نهایی شدن قرارداد با پریرا
با جدایی یورگن لوکادیا از پرسپولیس، این باشگاه به‌دنبال جذب یک مهاجم خارجی دیگر رفت و در همین راستا با پریرا مهاجم برزیلی تیم گامبا اوزاکای ژاپن به توافق‌های کلی دست پیدا کرد. در حالی که توافق‌های کلی بین طرفین حاصل شده اما مذاکره در خصوص یکی، دو بند از قرارداد همچنان ادامه دارد و این موضوع باعث شد تا قرارداد رسمی فعلاً امضا نشود. مسئولان باشگاه پرسپولیس امیدوارند تا پریرا در خصوص بندهای باقیمانده از مواضع خود کوتاه بیاید تا این قرارداد هرچه زودتر به امضا برسد.گفتنی است این بازیکن قرارداد خود با تیم ژاپنی را یک هفته زودتر فسخ کرده تا به پرسپولیس بیاید.

 هاشمی‌نسب این بار به طرف نیمکت پرسپولیس می‌آید
در بازی رفت پرسپولیس و فولاد که با حضور تماشاگر برگزار شد، حاشیه‌های زیادی برای مهدی هاشمی‌نسب پیش آمد و تماشاگران پر‌سپولیسی علیه او شعار دادند. هاشمی‌نسب در دو، سه بازی اخیر فولاد و پرسپولیس در کانون توجه بوده چرا که یک بار صراحتاً در مصاحبه‌اش گفت با وجود احترامی که برای کریم باقری و افشین پیروانی همبازیان سابقش قائل است، به سمت نیمکت این تیم نمی‌رود. آن زمان این‌طور به نظر می‌رسید که هاشمی‌نسب با یحیی گل‌محمدی مشکل دارد اما ظاهراً با حمید مطهری مشکل داشته و احتمال دارد این بار به سمت نیمکت سرخ‌ها برود.
 
سه پرسپولیسی رودرروی پرسپولیس
 مهدی شیری، احسان پهلوان و سعید آقایی سه بازیکن فصل گذشته پرسپولیس به احتمال زیاد باز هم مقابل پرسپولیس فیکس خواهند بود. این سه بازیکن در بازی هفته دوم هم رودرروی پرسپولیس قرار گرفتند اما شرایط فنی خوبی نداشتند. پیش‌بینی می‌شود هر سه بازیکن در شروع بازی سراغ یحیی رفته و از او رخصت بگیرند.
 


Page Generated in 0.0055 sec