printlogo


کد خبر: 265306تاریخ: 1401/11/6 00:00
پشت نفت مسجدسلیمان به حضور هوادارانش گرم است
تقابل جذاب عنایتی و هوادار در اولین گام

بازی نفت مسجدسلیمان و هوادار تهران را می‌توان یکی از عجیب‌ترین بازی‌های این هفته لیگ برتر نامید. جایی که 2 تیم تابه‌حال مقابل هم به پیروزی نرسیدند و فقط به تساوی رضایت دادند.
نفت مسجدسلیمان و هوادار تا به حال 3 بار در لیگ برتر مقابل هم قرار گرفتند که در هر 3 بازی به تساوی رضایت دادند.
در این 3 بازی هم کلاً 2 گل رد و بدل شد که مربوط به بازی رفت همین فصل است. حالا 2 تیم بعد از تغییرات زیاد این بار با شرایطی جدید و متفاوت مقابل هم قرار می‌گیرند. نفت مسجدسلیمان که با رضا مهاجری فصل را شروع کرد، اگرچه در هفته‌های ابتدایی نتایج خوبی گرفت اما یکسری اتفاقات باعث شد دیگر نه تنها از آن نتایج خبری نباشد بلکه باخت‌های عجیب و پرگلی متحمل شود.
با این شرایط، کادرفنی نفت مسجدسلیمان بالاخره دچار تغییر شد و ابراهیم اشکش در اتفاقی عجیب و ناگهانی، جای مهاجری را گرفت. زردپوشان زاگرسی با اشکش هم نتوانستند هیچ بردی در لیگ برتر به دست بیاورند و حتی یک تساوی هم نگرفتند که مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان باز هم تصمیم به تغییر سرمربی گرفتند. نکته جالب این است که ابراهیم اشکش داشت تیم را تقویت می‌کرد و بازیکن جدید می‌گرفت که ناگهان خبر رسید رضا عنایتی سرمربی نفت مسجدسلیمان شد. البته عنایتی قبلاً و زمانی که مهاجری سرمربی زردپوشان بود، گزینه مسجدسلیمانی‌ها بود اما مشکلات مالی باشگاه باعث شد او به این پیشنهاد جواب منفی بدهد. در نهایت بعد از هفته‌ها، عنایتی هدایت نفت مسجدسلیمان را به عهده گرفت تا برای ماندن این تیم در لیگ برتر تلاش کند.
نکته جالب در مورد حضور رضا عنایتی در تیم زردپوش زاگرسی این است که در اولین بازی باید مقابل تیم سابقش یعنی هوادار قرار بگیرد. مقابل تیمی که اولین تجربه سرمربیگری‌اش را رقم زد و نتایج خوبی هم با آن به دست آورد. حالا تقابل عنایتی و هوادار می‌تواند به جذابیت بازی کمک کند. با توجه به اینکه نفت مسجدسلیمان مدت‌هاست طعم پیروزی و حتی تساوی را نچشیده حالا عنایتی در تلاش است تا مقابل هوادار امتیاز کسب کند تا بتواند این تیم را از شرایط بحرانی خارج کند.
آن هم در روزی که قرار است هواداران نفت مسجدسلیمان به ورزشگاه بیایند و از تیم‌شان حمایت کنند. در مقابل، هوادار هم که در رده دوازدهم جدول قرار دارد می‌خواهد روند خوب خود را ادامه دهد. این تیم در 3 بازی گذشته 5 امتیاز به دست آورده و حالا به‌دنبال امتیازات مهم این بازی است تا بتواند به رده‌های بالاتر برسد.
هوادار اگر بتواند در این بازی به 3 امتیاز برسد اگر خوش‌شانس باشد می‌تواند چند پله در جدول صعود کند اما اگر مسجدسلیمان برنده شود اگرچه قعرنشین باقی خواهد ماند اما بدون شک انگیزه بالایی پیدا می‌کند تا در بازی‌های بعدی نمایش بهتری داشته باشد و از خطر سقوط فرار کند.
نکته جالب دیگر در مورد تقابل نفت مسجدسلیمان و هوادار این است که شاهد رویارویی 2 سرمربی آبی خواهیم بود. در یک طرف رضا عنایتی قرار دارد که سال‌ها در استقلال حضور داشت و در طرف دیگر ساکت الهامی که سابقه حضور در تیم آبی پایتخت را دارد. با توجه به این شرایط به نظر می‌رسد این هفته شاهد بازی جذابی از این 2 تیم خواهیم بود. آن هم با حضور هواداران پرشور مسجدسلیمانی که انگیزه بالایی ایجاد خواهند کرد.
 


Page Generated in 0.0064 sec