printlogo


کد خبر: 265295تاریخ: 1401/11/6 00:00
قهرمان در پایتخت تحقیر شد
بحران روسونری

لاتزیو تیم آشفته میلان را با چهار گل در هم کوبید تا به همراه اینتر و رم در رده سوم قرار بگیرد در فاصله یک امتیازی مدافع عنوان قهرمانی که از ناپولی صدرنشین 12 امتیاز عقب افتاده است. سرگی میلینکوویچ در دقیقه چهار گل اول بازی را زد. مهاجم صرب لاتزیو پاس گل دوم را به ماتیا زاکانی داد تا میلان برای سومین بار پیاپی با خوردن دو گل به رختکن برود. میلان مقابله لچه هم دو گل خورد و اگرچه در نهایت به تساوی رضایت داد اما در سوپرجام هم در نیمه اول دو گل خورد. در واقع آخرین بار میلان نزدیک به 80 روز قبل در زمین تیم کرمونزه گل نخورد و بدون گل مساوی شد. لوییز آلبرتو و فلیپه اندرسون دو گل دیگر لاتزیو را در نیمه دوم زدند.
پیولی بعد از این بازی گفت: «باید زودتر فکری برای این شرایط بکنیم چون اصلاً بر اساس توانایی‌هایمان بازی نمی‌کنیم. در حال حاضر خیلی چیزها درست پیش نمی‌رود، چه از نظر ذهنی و چه تاکتیکی چون در موقعیت‌هایی گل‌ می‌خوریم که رویشان کار کرده‌ایم.»
میلان پنج بازی پشت سر هم در رقابت‌های مختلف نبرده و برای اولین بار بعد از باخت 5 بر صفر مقابل آتالانتا در دسامبر 2019 چهار گل خورده که پاسخی برایش نداشته. میلان خوب گل نمی‌زند اما مشکل اصلی در دفاع است که به راحتی باز می‌شود. پیولی ادامه داد: «ما موقعیت‌های عالی زیادی خلق نکردیم اما مسأله اساسی وقتی است که توپ نداریم، به خوبی یکدیگر را پوشش نمی‌دهیم، شاداب نیستیم و باید ارتباط بهتری در زمین داشته باشیم. فقط باید کار کنیم تا این اشکالات رفع شود.»
میلان با این فاصله زیاد با ناپولی احتمالاً باید با رویای قهرمانی پیاپی ایتالیا خداحافظی کند. پیولی ادامه داد: «باید هر چه زودتر به شیوه‌ای بازی کنیم که آن را خوب بلدیم. بازی‌های ما در این دو هفته خیلی پایین‌تر از حد انتظار بوده، باید سعی کنیم کمتر حرف بزنیم و بیشتر عمل کنیم.»
پائولو مالدینی مدیر میلان هم گفت: «وضعیت سختی داریم، دو جام را از دست داده‌ایم و شرایط خوبی نداریم اما باید بگویم این یک فاجعه نیست و تیم نزدیک به مسیری است که برایش طراحی شده. فصل قبل بعد از شش سال به لیگ قهرمانان رفتیم و بعد از یک دهه اسکودتو را بردیم. می‌دانیم چطور باید برگردیم. با قهرمانی سال گذشته انتظارات از تیم ما بسیار بالا رفته است و حالا باید خودمان را با این توقعات منطبق کنیم.»
ساری هم گفت: «به محض اینکه داور سوت پایان را زد، به این فکر می‌کردم که بازی خیلی سختی با فیورنتینا داریم. ما در موقعیت فوق‌العاده و البته عجیبی هستیم، چند روز پیش بدترین تیم ایتالیا بودیم و حالا بهترین تیم ایتالیا هستیم. اینکه تیم به تعادل برسد، مهم‌ترین موضوع فعلی است.»
ساری گفت: «اینها فقط آرزو هستند و ما فعلاً فقط باید روی بازی بعد تمرکز کنیم. اگر بخواهیم بلندپروازی کنیم از همان جا سقوط ما آغاز می‌شود.»
ساری دفاع لاتزیو را متحول کرده به نحوی که نسبت به فصل قبل در همین مقطع یعنی پایان نیمه اول فصل 19 گل کمتر خورده‌اند. ساری ادامه داد: «این بهترین بازی تیم از وقتی من آمده‌ام بود. این اواخر بازیکنان دوست دارند برای تیم فداکاری کنند. اگر عادت کنیم برابر تیم‌هایی که روی کاغذ پایین‌تر هستند، امتیاز از دست ندهیم، شرایطمان بهتر می‌شود. سهمیه لیگ قهرمانان بالاترین هدف ما برای این فصل است و باید ببینیم چه می‌شود.»
لاتزیو با این پیروزی به نفع تیم محبوب ساری، ناپولی کار کرد اما این مربی 64 ساله گفت: «ما اول به خودمان لطف کردیم چون میلان در سه بازی از ما بهتر بود و همه را باختیم بنابراین ما نسبت به فصل قبل بهتر شده‌ایم. اما اگر ناپولی عملکرد خوبی دارد و برایش خوشحالم.»


Page Generated in 0.0032 sec