printlogo


کد خبر: 265282تاریخ: 1401/11/6 00:00
خبر



حفظ سه کرسی در فدراسیون جهانی تیراندازی
در جریان جلسه شورای اداری فدراسیون جهانی تیراندازی، نمایندگان ایران جایگاه خود را در سه کمیسیون جهانی حفظ کردند. نخستین جلسه شورای اداری فدراسیون جهانی تیراندازی برگزار شد و در پایان برای اعضای کمیته‌های مختلف فدراسیون جهانی رأی‌گیری انجام شد. در پی رایزنی‌های فدراسیون تیراندازی در جهت حضور و همچنین حفظ جایگاه نمایندگان ایران در کمیته‌های مختلف، سه نماینده ایران که در دوره گذشته عضو کمیته‌های فدراسیون جهانی بودند، با کسب آرای لازم عضویت خود را حفظ کردند. بر این اساس به‌مدت دو سال حامد جلال‌زاده در کمیته توسعه پایدار، الهام هاشمی در کمیته مربیان و دکتر ندا نوذری در کمیته پزشکی فدراسیون جهانی تیراندازی حضور خواهند داشت.

بازگشت تیم ملی هندبال در غیاب وویوویچ
تیم ملی هندبال مردان ایران پس از حضور در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ لهستان به کشور بازگشت. این در حالی است که وسلین وویوویچ کاروان تیم ملی کشورمان را در بازگشت به تهران همراهی نکرد. ملی‌پوشان ایران موفق شدند در این رقابت‌ها برای اولین بار تاریخ‌سازی کنند و با حضور در جمع ۲۴ تیم برتر دنیا به مرحله اصلی مسابقات جهانی صعود کنند. شاگردان وسلین وویوویچ در پایان کار خود در این دوره از مسابقات عنوان 24 را به خود اختصاص دادند.

تعطیلی لیگ بسکتبال به خاطر انتخابی جام جهانی
به منظور پیگیری مسابقات تیم ملی بسکتبال در پنجره ششم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳، لیگ برتر پس از برگزاری دور اول مرحله دوم مقدماتی تعطیل خواهد شد.
با توجه به اینکه مرحله دوم مقدماتی قرار بود پنجشنبه ۱۳ بهمن آغاز شود، به‌دلیل نبود فرصت کافی برای تیم‌ها در راستای تهیه بلیت، مسابقات مرحله دوم با یک هفته تأخیر برگزار می‌شود. بنابراین مرحله دوم لیگ بسکتبال از دوشنبه ۱۷ بهمن آغاز خواهد شد و با در نظر گرفتن پنجره ششم انتخابی جام جهانی و مسابقات سوپر لیگ غرب آسیا، مسابقات در روزهای ۱۷ بهمن و ۲۱ بهمن برگزار می‌شود و مسابقات بعدی به پس از دیدارهای تیم ملی مقابل ژاپن و چین انتقال می‌یابد که ۱۳ اسفند خواهد بود.


Page Generated in 0.0051 sec