printlogo


کد خبر: 265258تاریخ: 1401/11/6 00:00
خبر


برنده نقل و انتقالات کیست؟
پنجره زمستانی نقل و انتقالات امروز بسته می‌شود و مهلت تیم‌ها برای جذب بازیکنان جدید به پایان می‌رسد، با این حال اکثر تیم‌ها نتوانستند گزینه‌های دلخواه‌شان را جذب کنند. پرسپولیس مدت‌هاست که به‌دنبال جانشین لوکادیا می‌گردد، ولی هنوز از مهاجم جدید در ترکیب این تیم خبری نیست. استقلال هم به‌دلیل پنجره بسته که به تازگی باز شد، هیچ بازیکن جدیدی نگرفته است. سپاهان، سومین مدعی قهرمانی هم با هیچ بازیکنی قرارداد نبسته و فقط تعدادی از نیمکت‌نشین‌هایش جدا شدند. در جمع مدعیان گل گهر هم به‌دنبال محمدرضا حسینی است، ولی هنوز این انتقال قطعی نشده است.
پاکو خمز، سرمربی تراکتور به‌دنبال چند بازیکن جدید بود، ولی این باشگاه تا این لحظه فقط توانسته حامد پاکدل را به خط حمله‌اش اضافه کند. فولاد هم پس از انتظار طولانی سرانجام توانست قرارداد روبرتو تورس را ثبت کند و شاید بازیکن سابق اوساسونا، جذاب‌ترین چهره جدید نقل و انتقالات زمستانی باشد. تیم اهوازی موفق شده واسعی را هم به فهرست تیمش اضافه کند.
با این نقل و انتقالات کم سر و صدا نمی‌توان گفت که کدام تیم برنده این پنجره است و شاید وضعیت فولاد و تراکتور تا حدودی بهتر از دیگران باشد.


آینده مبهم پاتوسی
فولاد قرارداد آیاندا پاتوسی را فسخ کرد تا بتواند سهمیه یکی از سه بازیکن خارجی‌اش را به روبرتو تورس اختصاص بدهد. هنوز درباره مقصد بعدی پاتوسی خبر دقیقی منتشر نشده، ولی هافبک سابق استقلال می‌تواند برای اکثر تیم‌های لیگ که به‌دنبال یک هافبک خلاق هستند، گزینه جذابی باشد.
یک نشریه آفریقای جنوبی درباره پاتوسی و آینده‌اش نوشت: «آیاندا پاتوسی پس از جدایی از فولاد، به نظر می‌رسد به‌صورت رایگان در دسترس باشد. هنوز مشخص نیست که پاتوسی به آفریقای جنوبی برگردد یا تیم جدیدی در خارج از این کشور انتخاب کند.»


اعتراض بازیکنان شهرداری سیرجان به برکناری مربی
پس از شکست 4 بر 2 شهرداری سیرجان مقابل خاتون بم که جدی‌ترین مدعی قهرمانی مسابقات لیگ برتر زنان به شمار می‌رود، مدیران باشگاه سیرجانی تصمیم به تغییر سرمربی خود گرفتند و با کنار گذاشتن مریم نجاتی، مهدیه آمیغی را به‌عنوان سرمربی جدید برگزیدند. اما علاقه اکثریت بازیکنان تیم فوتبال شهرداری سیرجان به مریم نجاتی سبب شده تا با عدم حضور این عده در تمرینات، تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان روزهای عجیبی را پشت سر بگذارد. شهرداری در این مدت شانس بزرگی آورد و با عدم حضور کیان نیشابور در زمین مسابقه برنده این مسابقه اعلام شد، اما کادر فنی جدید زنان سیرجانی باید هر چه زودتر تیمش را مهیای دیدار هفته چهاردهم برابر با درود تهران کند که به میزبانی سیرجان برگزار خواهد شد. در همین حال مهدی تاج حکم جدیدی برای سرمربی سابق شهرداری سیرجان صادر کرد و مریم نجاتی به‌صورت رسمی عهده‌دار هدایت تیم زیر 20 سال زنان شد.
 


Page Generated in 0.0051 sec