printlogo


کد خبر: 265251تاریخ: 1401/11/6 00:00
قیمت فضایی تماشای یک مسابقه در لیگ برتر ایران
۶ صفر کمرشکن، روبه‌روی یک بلیت آزادی!



با اعلام مسئولان برگزاری مصاف استقلال و ملوان در جلسه هماهنگی پیش از این دیدار، برای ۵۰۰۰ هوادار مجوز حضور در ورزشگاه آزادی صادر شده که متقاضیان می‌توانند از طریق سامانه بلیت‌فروشی اقدام به خرید بلیت این دیدار کنند. دلیل صدور مجوز برای تنها ۵۰۰۰ هوادار هم انجام عملیات عمرانی و مقاوم‌سازی در طبقه دوم و شش سکوی طبقه اول ورزشگاه آزادی اعلام شده است.
روز گذشته، بلیت‌فروشی این دیدار آغاز شد و یکی از نکات عجیب آن، افزایش قیمت بلیت‌های بازی است. در سامانه بلیت‌فروشی، بلیت‌های پشت دروازه ۱۰۰ هزار تومان و بلیت‌های روبه‌روی جایگاه ۲۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.
عجیب‌تر از همه، قیمت بلیت جایگاه ویژه آزادی است که یک میلیون تومان به فروش می‌رسد که افزایش قیمت چشمگیری داشته است.
قیمت بلیت جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی در حالی به مبلغ یک میلیون تومان به فروش می‌رسد که در مقایسه با بالاترین قیمت کنسرت‌های موسیقی تفاوت‌ قابل توجهی دارد. مدتی است که به قیمت بلیت‌های کنسرت‌ها و قیمت‌های سرسام‌آور آن انتقادات زیادی مطرح می‌شود اما بلیت‌های استادیوم آزادی روی دست کنسرت‌ها زدند. به طور مثال بالاترین قیمت کنسرت یکی از خوانندگان پاپ ایرانی، ۴۹۵ هزار تومان است و این در حالی است که بالاترین قیمت بلیت آزادی، بیش از دو برابر آن است!

 


Page Generated in 0.0053 sec