printlogo


کد خبر: 264041تاریخ: 1401/10/19 00:00
مصاحبه



شهریاری: مس روز به روز بهتر می‌شود
حسین شهریاری دروازه‌بان مس درباره مصدومیتش در بازی با سپاهان می‌گوید: «متأسفانه در دقیقه 17 از زمین مسابقه بیرون رفتم. درد زیادی داشتم و فکر می‌کردم از ناحیه زانو دچار یک مصدومیت جدی شدم. بعد از بازی اما مشخص شد که این آسیب‌دیدگی چندان جدی نیست و می‌توانم تا یک هفته دیگر به شرایط بازی برسم. خدا را شکر می‌کنم که اتفاق بدی برایم رخ نداد.»
او در مورد شکست برابر سپاهان حرف‌هایی دارد: «گلی که در دقایقی ابتدایی خوردیم کار ما را سخت کرد و در ادامه هم نتوانستیم به آن چیزی که می‌خواهیم دست پیدا کنیم. البته این را هم باید پذیرفت که سپاهان یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ امسال است و در زمین خودش با آن همه ستاره خیلی سخت شکست می‌خورد. به هر حال باید این باخت را فراموش کرده و به فکر بازی‌های بعد باشیم.»
شهریاری درباره شرایط تیمش معتقد است: «تیم ما تازه به لیگ برتر صعود کرده است و این را هم باید در نظر بگیرید که بسیاری از بازیکن‌های مس جوان هستند و فرزاد حسین‌خانی به‌عنوان سرمربی تیم شجاعت به خرج می‌دهد که به آنها میدان می‌دهد. تیم ما قطعاً به مرور زمان بهتر خواهد شد و خودمان را در جدول بالا می‌کشیم.»
 

مؤمنی: ملوان نیاز به زمان داشت
مهدی مؤمنی درباره وضعیت تیمش بعد از پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان این‌طور حرف می‌زند: «ما چند تساوی پیاپی به دست آوردیم و البته نتایج بدی نگرفتیم، چون با تیم‌های پرمهره و پرقدرتی روبه‌رو شدیم. بعد از چند تساوی نیاز به یک برد داشتیم تا بتوانیم کمی از انتهای جدول فاصله بگیریم و خوشبختانه این اتفاق در بازی با نفت مسجدسلیمان رخ داد.»
وی در مورد عملکرد تیمش در نیم‌فصل اول و میانگین کسب یک امتیاز از هر بازی معتقد است: «ملوان بعد از چند سال به لیگ برتر صعود کرد و طبیعتاً نیاز به زمان داشت تا خودش را با شرایط جدید وفق بدهد. ما در بعضی از بازی‌ها واقعاً بدشانس بودیم و استحقاق این را داشتیم که بیشتر از 15 امتیاز بگیریم. خوشبختانه الان شرایط بهتری داریم و تلاش می‌کنیم تا خودمان را در جدول بالا بکشیم.»
هافبک تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با اشاره به گلی که در بازی با نفت مسجدسلیمان به ثمر رساند، می‌گوید: «گل زدن همیشه لذت‌بخش است و دوست دارم این روند را ادامه دهم. امیدوارم در هر بازی با پاس گل دادن یا گل زدن بتوانم هواداران ملوان را خوشحال کنم و مهم‌ترین موضوع این است که در زمین مسابقه بهترین کیفیت ممکن را از خودم نشان بدهم.»
 
 


Page Generated in 0.0054 sec