printlogo


کد خبر: 258996تاریخ: 1401/8/14 00:00
خبر


اسلات درباره علیرضا ریسک نکرد
جهانبخش تماشاگر صعود فاینورد
فاینورد در آخرین بازی دور گروهی موفق شد لاتزیو را با یک گل شکست داده و طی اتفاقی رؤیایی به‌عنوان تیم اول به دور حذفی صعود کند. جالب اینکه تمام تیم‌های این گروه 8 امتیازی شدند اما فاینورد و مدیتیلند توانستند به‌دلیل تفاضل گل بهتر راهی مرحله حذفی شوند. علیرضا جهانبخش به‌دلیل مصدومیت در بازی قبلی تیمش مقابل اشتورم گراتس، این بازی را از روی نیمکت تماشا کرد. ستاره ایرانی فاینورد بعد از این مصدومیت، تعویض شد تا نگرانی‌هایی بابت غیبت او در جام جهانی به وجود بیاید. جهانبخش در بازی پایانی دور گروهی مقابل لاتزیو که مساوی در آن حتی شانس حضور در لیگ کنفرانس را هم از فاینورد می‌گرفت، با دست باندپیچی شده و از روی نیمکت شاهد پیروزی یک بر صفر هم‌تیمی‌های خود بود. سرمربی فاینورد در طول 90 دقیقه ترجیح داد که از جهانبخش استفاده نکند اما همین حضور او در لیست و نیمکت تیم هلندی مشخص کرد که این بازیکن مشکلی از بابت همراهی تیم ملی در جام جهانی نخواهد داشت
 

شکست دینامو در خانه چلسی
خداحافظی محرمی با لیگ اروپا
صادق محرمی، ملی‌پوش ایرانی تیم دیناموزاگرب مقابل چلسی در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت. او که طی 5 بازی دور گروهی، در 4 بازی فیکس بود، این دیدار را نیز مثل بازی رفت با چلسی، با حضور در بین 11 مرد منتخب تیمش آغاز کرد. محرمی تا پایان در زمین حضور داشت اما در طول 90 دقیقه بازی، نتوانست تیمش را از شکست مقابل حریف قدرتمندش نجات دهد. چلسی با پیروزی 2 بر یک مقابل دیناموزاگرب و با وجود پیروزی میلان، کار خود در دور گروهی را به‌عنوان تیم صدرنشین گروه E به پایان رساند. دیناموزاگرب نیز با متحمل شدن شکست در ششمین بازی، 4 امتیازی باقی ماند تا با قرار گرفتن در رتبه چهارم، شانس صعود به لیگ اروپا را هم از دست بدهد.
 

یک احتمال جذاب در انتظار فاینورد
جهانبخش شاید مقابل بارسلونا و یوونتوس
آرسنال، فنرباغچه، رئال بتیس، سن ژیلوسی بلژیک، رئال سوسیداد، فاینورد، فرایبورگ و فرانس‌واروش مجارستان هشت تیمی هستند که با قرار گرفتن در رتبه‌های اول هشت گروه لیگ اروپا، مستقیماً راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند؛ آنها باید منتظر نتایج پلی‌آف برای تعیین حریف خود در این دور باشند. دیدارهای این مرحله دوشنبه هفته آینده قرعه‌کشی می‌شود. از دل هشت تقابل تیم‌های سوم دور گروهی لیگ قهرمانان و تیم‌های دوم دور گروهی لیگ اروپا، هشت تیم برنده راهی مرحله یک هشتم نهایی می‌شوند و هشت تیم شکست خورده نیز از دور رقابت‌ها کنار خواهند رفت. به این ترتیب احتمال رویارویی یاران جهانبخش با یکی از تیم‌های مطرح اروپایی نظیر بارسلونا، آژاکس، رم و یوونتوس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا زیاد است.
 


Page Generated in 0.0043 sec