printlogo


کد خبر: 258995تاریخ: 1401/8/14 00:00
قرعه آسان پالما برای صعود
فتح لیگ قهرمانان، رویای طیبی

امیررضا همایون
خبرنگار
 بدون شک مهمترین انتقال فوتسال ایران در پنجره تابستانی نقل و انتقالات  پیوستن حسین طیبی و مسلم اولادقباد به پالما بود. انتقالی که دو سر برد بود. هم بازیکنان ایرانی از این انتقال سود کردند و هم باشگاه اسپانیایی که مشکلات زیادی  در امر گلزنی داشت. مشکلاتی که این فصل با حضور طیبی در این باشگاه تا حد زیادی حل شده و پالما را به چند قدمی بارسلونا تیم مطرح لیگ فوتسال اسپانیا و جهان رسانده است.
اما لیگ قهرمانان مهمترین تورنمنت برای باشگاه‌های اروپایی است چرا که باشگاه‌های مختلف در قاره سبز با کسب افتخار در آن به محبوبیتی دوچندان می‌رسند. شاگردان آنتونیو وادیو در رقابت‌های مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا به لطف حضور طیبی و اولادقباد قاطعانه به مرحله الیت رسیدند. مرحله‌ای که قرعه‌کشی آن پنجشنبه هفته گذشته برگزار شد و پالما برای صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا در گروه B  رقابت‌ها و با نمایندگان کرواسی،اسلوونی و لهستان  مسابقه می‌دهد.  ویرژمه کرواسی، دوبووچ اسلوونی و پیاست لهستان تیم‌هایی هستند که باید مقابل پالما به میدان بروند. قرعه‌ای که با توجه به  میزبانی تیم اسپانیایی آنها را در بهترین شرایط برای صعود به فینال مسابقات قرار می‌دهد.
البته سرمربی پالما با توجه به تأثیرگذاری طیبی در مرحله گذشته و به ثمر رساندن 4 گل حساب ویژه‌ای روی او در راه رسیدن به فینال بازکرده و امیدوار است تیمش به بازی نهایی برسد. اتفاقی که البته با توجه به میزبان بودن نماینده اسپانیا و کیفیت پایین‌تر تیم‌های همگروهش نسبت به گروه‌های دیگر دور از انتظار نیست. این رقابت‌ها از 22 تا 27 نوامبر سال جاری به میزبانی کشورهای مختلف قاره سبز برگزار می‌شود و تکلیف تیم‌های صعودکننده به مراحل پایانی را مشخص می‌کند.
طیبی امیدوار است امسال با رسیدن به فینال ناکامی فصل گذشته با بنفیکا را جبران کند. حالا باید منتظر ماند و دید آیا پالما با دو بازیکن ایرانی‌اش که تا به اینجا عملکرد خوبی در رقابت‌های داخلی اسپانیا و اروپا داشته است می‌تواند در حضور بارسلونا و دیگر تیم‌های مطرح به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان برسد یا خیر؟
 


Page Generated in 0.0049 sec