printlogo


کد خبر: 258978تاریخ: 1401/8/14 00:00
خبر



مکاتبه با النصر و الاهلی
از دبی به‌عنوان مقصد اصلی پرسپولیسی‌ها برای اردوی خارجی نام برده می‌شود. به همین خاطر مسئولان باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر مکاتباتی با دو باشگاه النصر و الاهلی امارات انجام داده‌اند تا در صورت امکان بتوانند ضمن استفاده از امکانات این دو باشگاه با آنها بازی تدارکاتی انجام بدهند. البته در روزهای گذشته اخباری درباره برگزاری بازی تدارکاتی با الاتحادکلبا تیمی که فرهادی مجیدی هدایتش را بر عهده دارد به گوش می‌رسید.
 
درویش
سه‌شنبه می‌رود
رضا درویش مدیرعامل به همراه حسینی مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس روز شنبه راهی سوئیس خواهد شد. قرار است روز چهارشنبه 18 آبان ماه جلسه مربوط به شکایت بوژیدار رادوشویچ از پرسپولیس در دادگاه بین‌المللی ورزش برگزار شود و درویش قصد دارد در این جلسه حضور داشته باشد. گفتنی است باشگاه پرسپولیس در این پرونده به پرداخت 866 هزار یورو محکوم شده بود و حالا باشگاه مدارکی ارائه داده تا دادگاه عالی ورزش با بررسی آنها بخشی از این رقم را کاهش دهد.
 
اردو اسپانسر ندارد
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای برگزاری اردو روی هیچ اسپانسری حساب باز نکرده و قصد دارد این اردو را تحت هر شرایطی برگزار کند. حال اگر در این بین و در روزهای آتی حامی مالی نیز پیدا شد تا هزینه‌ها را تقبل کند که چه بهتر اما در غیر این صورت و اگر اسپانسری هم پیدا نشد، قرار نیست اردوی پیش رو لغو شود و حوادث ابتدای فصل تکرار شود. از این‌رو حضور کاروان پرسپولیس در یکی از دو کشور امارات یا کویت برای برگزاری اردوی آماده‌سازی قطعی است.


Page Generated in 0.0046 sec