printlogo


کد خبر: 258973تاریخ: 1401/8/14 00:00
مصاحبه

حمیداوی: به مربیگری علاقه دارم
فرهاد حمیداوی، مالک سابق شهرخودرو درباره حضورش در تیم شمس آذر به‌عنوان مدیر فنی می‌گوید: «من یک بازیکن و مربی فوتبال بودم. سال‌ها فوتبال بازی کرده‌ام و افتخار شاگردی استادان بزرگی چون مایلی کهن، فیروز کریمی مجید جلالی و… را در کارنامه خود دارم و پیراهن تیم ملی فوتبال ایران را در رده‌های پایه بر تن کرده‌ام. پس از درخواست همکاری بدون هیچ درنگی قبول کردم. این در حالی است که سال‌ها علم مربیگری را دنبال می‌کنم و مدارک لازم این امر‌ را هم اخذ کرده‌ام، پس امروز دقیقاً کاری را انجام می‌دهم که متعلق به آن هستم.»
او درباره سابقه همکاری با شهرخودرو به‌عنوان مالک باشگاه این طور می‌گوید: «مجموعه شهر خودرو اگر سال ۹۷ به کمک فوتبال مشهد نمی‌آمد و تیم پدیده را نمی‌خرید همان چند سال پیش بدون اینکه تجربه تیم آسیایی داشته باشند کار تمام بود.»

 
مرادیان: منظور مجتبی حسینی من نبودم
گلر صنعت نفت آبادان مدعی است برخلاف ادعای اعضای پیکان، در جدال با این تیم اقدامی برای اتلاف وقت نداشته است.احسان مرادیان می‌گوید: «من فکر نکنم بیشتر از 2 بار افتاده باشم. هر 2 بار هم برخورد داشتم و از عمد نبود. اگر قرار بر وقت‌کشی بود ما دقیقه 40 گل زدیم که می‌توانستم خیلی بیشتر از این خودم را روی زمین بیندازم و این کار چیزی نبود و هر بار که افتادم لازم بود دکتر بیاید. سرمربی پیکان چیزی در این مورد نگفته و اگر بحثی بوده با نیمکت ما داشتند. روی همین هم از طرف ناظر اخراج شد.»
 اما او درباره بقای نفت در لیگ برتر می‌گوید: «نباید قول داد. باید تلاش کنیم و روز به روز پیشرفت کنیم تا به نیمه‌های بالای جدول نزدیک شویم. فاصله تیم‌ها نزدیک است که این مسأله دور از دسترس نیست.»
 

مجید عیدی: اولین گل لیگ برتری‌ام بود
مجید عیدی بازیکن ملوان اولین گل لیگ برتری‌اش را به فولاد زد. او می‌گوید: «این اولین گل لیگ برتری من بود و خوشحالم که بالاخره توانستم برای تیمم گل بزنم و آن را به پدر و مادرم تقدیم کنم چرا که دعای خیر آنها همیشه و در هر لحظه همراه‌ام بوده و خیلی منتظر این لحظه بودم که بتوانم جبران کوچکی برای پدر و مادرم کرده باشم. البته که این گل و هر اتفاق دیگری که افتاد زحمت همه بچه‌ها بود.»  عیدی به آینده تیمش امیدوار است: «با شروع مسابقات، بازی به بازی نتایج خوبی خواهیم گرفت تا ملوان را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم. ان‌شاءالله بعد از جام جهانی شاهد حضور هواداران در ورزشگاه باشیم چرا که بازی کردن بدون تماشاگر هیچ لذتی ندارد.»
 


Page Generated in 0.0043 sec