printlogo


کد خبر: 258967تاریخ: 1401/8/14 00:00
خبر

ایمانی برای ملوان بازی نمی‌کند
سربازهای ناآماده
اکبر ایمانی بازیکن فصل گذشته تراکتور، بعد از حضور چهارساله در تبریز، در این فصل از لیگ برتر راهی ملوان شد. ایمانی در چهارسال گذشته جمعاً در 88 بازی برای تراکتور به میدان رفته و این آمار خوبی برای یک بازیکن به شمار می‌رود. او به طور میانگین در هر فصل در 22 بازی در لیگ برتر برای تراکتور حضور داشته و توانسته برای تیمش نقش برجسته‌ای را ایفا کند. او حالا برای ملوان قرار است به میدان برود! یعنی در واقع از اول لیگ بیست و دوم به عنوان سرباز در اختیار ملوان بوده است اما این بازیکن در طول یازده هفته گذشته 117 دقیقه برای ملوان بازی کرده است و در هفت هفته اخیر نیز برای این تیم به میدان نرفته است. انگار بازیکنان زمانی به عنوان سرباز راهی تیم‌های نظامی می‌شوند که دیگر آماده نیستند و دردی از تیم‌های نظامی دوا نمی‌کنند، جالب است که در گذشته نیز حضور برخی بازیکنان با حاشیه‌های زیاد در این تیم، ثمری برای ملوان نداشته و حالا ملوان با حضور در لیگ برتر، در انتهای جدول قرار دارد و همچنان جزو تیم‌هایی است که احتمال سقوط آنها بیشتر از سایر تیم‌ها است.


کم فروغ مثل منشا
گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای مس رفسنجان به لحاظ فنی هیچ نشانی از بازیکن آماده فصل قبل ندارد. او در یازده بازی فصل گذشته هفت گل برای تیمش زده بود که البته پنج گل آن از روی نقطه پنالتی بود. او در فصل جاری هنوز موفق به گلزنی نشده و حتی یک ضربه پنالتی را هم از دست داده است. شاید در وقفه ایجاد شده برای جام جهانی او فرصت کافی برای بازگشت به روزهای خوبش را داشته باشد.


تعطیلات استثنایی برای شاکری
یونس شاکری یکی از مهاجمان خوب کشورمان است که در این فصل از رقابت‌ها در ترکیب گل گهرسیرجان به میدان می‌رود. این مهاجم که آمار خوبی در لیگ برتر فوتبال کشورمان دارد، بیش از این با پاره شدن رباط پایش در هفته‌های گذشته خیلی برای گل‌گهر سیرجان به میدان نرفت و نتوانست خودی نشان دهد. او در هفته یازدهم لیگ برتر در رویارویی گل گهرسیرجان با فولاد در دقیقه 78 بازی جایگزین کی‌روش استنلی سوارز شد و دقایق پایانی بازی را برای گل‌گهر باری کرد، که البته نتوانست گلی به ثمر برساند و در نهایت با گل‌های استنلی و سهرابیان گل‌گهرسیرجان برنده این بازی شد. حالا با تعطیلی لیگ برتر، یونس شاکری این فرصت را خواهد داشت تا خود را بهتر از گذشته برای ادامه رقابت‌ها آماده کند.
 


Page Generated in 0.0049 sec