printlogo


کد خبر: 258966تاریخ: 1401/8/14 00:00
وقفه لیگ چه فایده‌ای برای ملوان دارد
مازیار زارع در آزمونی سخت

تیم فوتبال ملوان به هوادار در ورزشگاه دستگردی با یک گل نتیجه را واگذار کرد و همین اتفاق هم در بازی خانگی مقابل پرسپولیس برای‌شان رقم خورد. در آن مقطع با اینکه فشاری از سوی هواداران به مازیار زارع وارد نمی‌شد اما این مربی جوان دوست نداشت نتیاج ضعیف با حضور او تکرار شود. شاید هم آن روزها پیش خودش تصمیم به کناره‌گیری گرفته بود. اما ایستاد، تلاش کرد و شاگردانش هم کمتر اشتباه کردند تا تیم‌شان از دو بازی بسیار سخت مقابل تراکتور در تبریز و فولاد در انزلی چهار امتیاز بگیرد. این اتفاقات همزمان شد با تعطیلی لیگ به خاطر آماده‌سازی تیم ملی در آستانه جام جهانی. معمولاً تیم‌های رده پایین لیگ تمایل بیشتری برای توقف رقابت‌ها و تقویت خود در تعطیلات دارند اما آیا این اتفاق برای انزلی‌چی‌ها خوشایند خواهد بود؟
ملوان که بعد از 6 سال به لیگ برتر بازگشته، در ابتدای فصل به‌دلیل مسائل مالی نتوانست آن‌طور که باید و شاید تیمش را برای حضور در لیگ برتر روبه‌راه کند. استفاده از بازیکنان جوان و جویای نام هم تبعات خاص خودش را داشت، اما بعد از گذشت یازده هفته شاگردان زارع نشانه‌های پختگی خود را نشان دادند. تیم زارع که حالا در بخش هجومی خطرناک‌تر نشان می‌دهد با درخشش بازیکنانی مانند سجاد بازگیر، مهران احمدی، مهدی مؤمنی و مسعود کاظمینی تمایل خودش را برای بقا در لیگ برتر بیش از پیش نشان داد.
هر چه هست مازیار زارع باید تیمش را در این وقفه 50 روزه در شرایط آرمانی نگاه دارد. یعنی همان تیمی که مقابل تراکتور و البته فولاد به میدان رفت. این کار نه برای مازیار جوان بلکه برای هر مربی باتجربه دیگری هم بسیار سخت است. آنها با شروع لیگ باید با سپاهان روبه‌رو شوند. مسابقه‌ای که می‌تواند برای ملوانان شروعی دیگر باشد. اگر شاگردان زارع بتوانند سه امتیاز را به دست آورند نه تنها جایگاه‌شان را تقویت خواهند کرد بلکه اعتماد به نفس مضاعفی را هم برای ادامه مسیر به دست می‌آورند.


Page Generated in 0.0065 sec