printlogo


کد خبر: 258965تاریخ: 1401/8/14 00:00
صادقی: بازی با تراکتور ما را ندیده بودند
فولاد با سه غایب هم تیم کاملی است



ایمان صادقی یکی از بهترین‌های ملوان انزلی مقابل فولاد بود که سهم بزرگی در سه امتیاز شیرین تیمش دارد. صادقی نمی‌خواهد امسال به لیگ یک سقوط کند. او در طول نیمه دوم که فولاد عقب بود و برای رسیدن به گل به آب و آتش می‌زد واکنش‌های خوبی داشت و اوج کارش سیو تک دست مقابل ضربه سر ساسان انصاری و مهار شوت علی قربانی بود؛ توپ‌هایی که از دست دفاع کاری برنمی‌آمد ولی صادقی ایستادگی کرد. صادقی پارسال هم جزو گلرهای خوب لیگ در فجر بود و در این فصل نیز فرم خوب خود را حفظ کرده و در تیمی که از آن به فوتبال ایران معرفی شد، نمایش خوبی دارد. صادقی بخوبی توانست مقابل فولاد که با روش‌های متنوعی دنبال گلزنی بود ایستادگی کند. او بر این باور است که فولاد با توجه به بازیکنانی که در اختیار دارد حتی اگر دو سه بازیکنش هم نباشد باز هم تیم کاملی است. البته او مدعی است که فولاد فصل قبل تیم یکدست‌تری بود.

جعفر برزگر
روزنامه‌نگار
پیروزی ارزشمندی را مقابل فولاد به دست آوردید.
ما در این بازی چیزی برای از دست دادن نداشتیم. دفعه قبل هم که آمدند و بازی به بهانه بارندگی قطع شد و رفتند ما همین شرایط را داشتیم.
چه شرایطی؟
چند دلیل برای پیروزی مقابل فولاد وجود داشت. اول اینکه باید دل هواداران را شاد می‌کردیم، دوم این که به خاطر آقا مازیار خیلی دلمان می‌خواست که پیروز از زمین خارج شویم و سوم هم برای خروج از وضعیت فعلی باید سه امتیاز را می‌گرفتیم چون اگر این اتفاق نمی‌افتاد فاصله‌مان با تیم‌های دیگر بیشتر می‌شد. به همین دلیل حساسیت بازی برای ما بیشتر بود.
سه گل در 10 دقیقه پایانی نیمه اول به دست آمد.
در نیمه اول هر دو تیم فرصت داشتند اما ما برخلاف بازی‌های قبلی که براحتی آنها را از دست می‌دادیم در این بازی کمتر اشتباه کردیم و در دقایق پایانی بازی دو گل زدیم اما روی یک غافلگیری در وقت‌های اضافی دروازه‌مان باز شد.
و نیمه دوم.
کاملاً مشخص بود که نیمه دوم حساسی را پیش رو داریم اما گل زود هنگامی که در این نیمه زدیم تا حدود زیادی فشار و استرس‌مان را کم کرد. در نهایت هم سه امتیاز با ارزش این بازی سخت را در خانه نگه داشتیم.
فولاد را چطور دیدی؟
من اطلاعی از شرایط داخلی‌شان ندارم و نمی‌دانم چرا در هفته‌های اخیر در نتیجه‌گیری موفق نبوده‌اند. شناختم از آنها به رویارویی با این تیم برمی‌گردد. من فصل قبل دو مرتبه با فولاد بازی کردم و اگر اشتباه نکنم آنها در لیگ گذشته تیم کامل‌تری بودند. در همین بازی هم گردش توپ‌شان خوب بود اما همان طور که گفتم بچه‌های ما خیلی کمتر از بازی‌های قبلی اشتباه کردند. یک نکته را
هم بگویم.
بفرمایید.
من فکر می‌کنم آنها بازی ما مقابل تراکتور را یا ندیده بودند یا خیلی خوب نگاه نکردند. در همان بازی هم ما با اینکه خیلی بازیکنان قدبلندی را نداریم اما اجازه استفاده از توپ‌های بلند را ندادیم. در بازی با فولاد هم همین اتفاق افتاد و خیلی خوب کنترل‌شان کردیم.
البته آنها مدعی بودند که چند بازیکن کلیدی‌شان را در اختیار نداشتند.
ما هم دو سه بازیکن‌مان را نداشتیم و یکی هم که در جریان بازی مصدوم شد. اما فولاد آنقدر بازیکن دارد که غیبت چند بازیکنش به چشم نمی‌آید و در واقع با نبود آنها هم تیم کاملی است. به هرحال آنها خیلی خوب هزینه کردند، دقیقاً برعکس ما که هیچ‌وقت توان رقابت با تیم‌های صنعتی را نخواهیم داشت.
با این شرایطی که دارید تعطیلی لیگ اتفاق خوبی برای‌تان بود؟
شاید با شرایطی که داریم اگر لیگ تعطیل نمی‌شد برای‌مان بهتر بود. چون بچه‌ها بعد از بازی‌های اخیر اعتماد به نفس‌شان بیشتر شده است. از طرفی این وقفه 50 روزه هم می‌تواند فرصت خوبی برای برطرف کردن نقاط ضعف باشد.


 


Page Generated in 0.0048 sec