printlogo


کد خبر: 258961تاریخ: 1401/8/14 00:00
ساری: هواداران فاینورد به سمت ما کیسه ادرار پرتاب کردند

مائوریتزیو ساری سرمربی تیم فوتبال لاتزیو پس از بازی پنجشنبه شب تیمش از حرکت زشتی که گروهی از هواداران فاینورد در شب بازی تیم محبوب‌شان با میهمان ایتالیایی انجام دادند ابراز تأسف کرد. بازی تیم‌های فوتبال لاتزیو و فاینورد در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ اروپا با پیروزی یک بر صفر میزبان هلندی خاتمه یافت. این در حالی بود که لاتزیو تنها یک امتیاز از این بازی نیاز داشت تا به مرحله بعدی لیگ اروپا صعود کند. در این میان هواداران تیم هلندی هم به هر شیوه‌ای که امکان داشت تلاش کردند تمرکز و آرامش روانی تیم میهمان را بگیرند و در این میان گروهی از آنها دست به حرکاتی عجیب و شرم‌آور هم زدند. این در حالی بود که شروع بازی هم به خاطر پرتاب فشفشه و دود ناشی از آتش‌بازی هواداران به تأخیر افتاد. مائوریتزیو ساری سرمربی لاتزیو اما در پایان بازی فاش کرد که هواداران فاینورد برای جنگ روانی با تیم میهمان پا را خیلی فراتر از اینها گذاشته بودند. در مقطعی از بازی داور به سمت داور چهارم رفت تا یک شیء که از سوی سکوها به داخل زمین پرتاب شده بود را تحویل دهد. ساری اما از نحوه مدیریت بازی توسط داور مسابقه ناراضی بود.
سرمربی نماینده ایتالیا گفت: «از روی سکوهای ورزشگاه هواداران فاینورد به سمت ما و نیمکت تیم کیسه‌های حاوی ادرار پرتاب می‌کردند. لازم هم نیست بگویم که این کار چقدر ناراحت کننده است.»
ساری ادامه داد: «من حتی نمی‌خواهم درباره داور صحبت کنم. یک بازیکن آنها بود که حداقل 6 یا 7 بار روی بازیکنان ما مرتکب خطا شد اما در نهایت همه کارت زردها برای بازیکنان تیم من بود. در مورد گلی که فاینورد به ثمر رساند هم نه یکی بلکه دو خطا رخ داد. ابتدا یک خطا روی متئو کانسلیری صورت گرفت و بعد از آن هم به وضوح دروازه‌بان ما را هل دادند. حداقل انتظاری که داشتیم این بود که داور صحنه را با VAR بازبینی کند.»


Page Generated in 0.0060 sec