printlogo


کد خبر: 258946تاریخ: 1401/8/14 00:00
خبر



3لیگ برتر بسکتبال زنان
ادامه صدرنشینی گرگان
هفته سوم لیگ برتر بسکتبال زنان با پیروزی تیم‌های مدعی قهرمانی به پایان رسید. این هفته از رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال زنان جمعه (سیزدهم آبان) در شهرهای اصفهان، تهران و سنندج دنبال شد که در یکی از دیدارها تیم شهرداری گرگان مقابل پادما یدک اصفهان ایرانیان قرار گرفت و ۷۰ بر ۴۲ به پیروزی رسید. گرگان با سه پیروزی متوالی و کسب ۶ امتیاز همچنان در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد. گروه بهمن تهران هم مقابل ذوب‌آهن اصفهان به میدان رفت و پیروز شد. شاگردان فریناز طائرپور در گروه بهمن که لیگ را با قدرت شروع کردند و در اولین مسابقه خود ۱۰۱ بر ۲۴ رقیب خود را شکست دادند، این هفته هم با امتیاز ۸۹ بر ۵۸ به پیروزی رسیدند.  پالایش نفت آبادان نیز با نتیجه 79 بر 52 ستاد شرکت ملی گاز تهران را شکست داد و تیروژ حیات کردستان 68 بر 48، بر نیکان تهران پیروز شد. همچنین پاز آشا آروین  ۷۹ بر ۵۱ سپهرداد تهران را برد.

در پایان مسابقات
قهرمانی آسیا
ششمی و هشتمی اسکواش‌بازان
در مسابقات اسکواش قهرمانی ۲۰۲۲ آسیا که در رده سنی بزرگسالان در کره جنوبی برگزار شد، تیم بانوان ایران با کسب ۲ برد برابر سنگاپور و چین تایپه و ۳ باخت برابر هنگ‌کنگ، هند و ژاپن در جایگاه ششم قرار گرفت و تیم مردان ایران نیز با ۲ برد برابر سنگاپور و فیلیپین و ۴ باخت برابر مالزی، هنگ‌کنگ، پاکستان و ژاپن هشتم شد. تیم اسکواش مردان ایران نیز در مرحله گروهی این رقابت‌ها با کسب ۲ برد برابر سنگاپور و فیلیپین و شکست برابر هنگ‌کنگ، مالزی و ژاپن برای کسب جایگاه پنجم تا هشتم برابر پاکستان و ژاپن نتیجه را واگذار کرد و در نهایت تیم اسکواش مردان ایران نسبت به دوره قبلی این رقابت‌ها که سال گذشته در مالزی برگزار شده بود با یک پله نزول در جایگاه هشتم آسیا قرار گرفت. در بخش مردان، تیم هند قهرمان آسیا شد، کویت در جایگاه دوم ایستاد و تیم‌های مالزی و هنگ‌کنگ به ‌عنوان سوم مشترک رسیدند.

هفته چهارم لیگ برتر والیبال زنان
سایپا همچنان بدون باخت
هفته چهارم لیگ برتر والیبال زنان جمعه (سیزدهم آبان) با چهار دیدار در شهرهای تهران، گنبد، یزد و اصفهان پیگیری شد. در یکی از دیدارهای این هفته سایپا صدرنشین میهمان صدیق گفتار وارنا بود و سه بر صفر پیروز شد. شاگردان مریم هاشمی در سایپا با این پیروزی ۱۲ امتیازی شدند و بدون شکست همچنان در صدر جدول باقی ماندند. سریک گنبد که دیگر تیم بدون باخت لیگ است، برابر جهانبین چهارمحال قرار گرفت و به راحتی حریف خود را سه بر صفر شکست داد. این تیم اکنون ۱۱ امتیازی است و در رتبه دوم جدول قرار دارد. در دیگر دیدارها، پیکان تهران، طلوع مهر یزد را سه بر صفر برد و ذوب‌آهن اصفهان، سه بر یک مس رفسنجان را از پیش رو برداشت.


Page Generated in 0.0047 sec