printlogo


کد خبر: 258945تاریخ: 1401/8/14 00:00
قهرمان المپیک یکی از مدال‌هایش را اهدا کرد
مدال جواد فروغی بــــــــــــــــــر گردن آرتین

جواد فروغی، قهرمان تیراندازی المپیک توکیو یکی از مدال‌هایش را به آرتین سرایداران هدیه کرد. جواد فروغی قهرمان تیراندازی ایران در المپیک توکیو، پس از پایان همایش ملی تجلیل از والدین قهرمانان ورزش کشور با حضور در منزل خانواده آرتین سرایداران، مدال طلای خود و همچنین پیراهن تیم ملی تیراندازی را به آرتین هدیه داد.
در حمله تروریستی به حرم شاهچراغ که عصر روز چهارشنبه چهارم آبان ماه به وقوع پیوست، 15 نفر از هموطنان‌مان به شهادت رسیدند که سه نفر از آنها پدر، مادر و برادر آرتین سرایداران بودند.
جواد فروغی پس از اهدای مدال و پیراهن تیم ملی تیراندازی به آرتین سرایداران گفت: «از زمانی که از این اتفاق باخبر شدم، حس انزجار شدیدی داشتم و سنگینی زیادی روی قلبم احساس می‌کردم. فکر کردن به اینکه این کار را یک انسان انجام داده و به یک محیط زیارتی وارد شده است که زن و کودک غیرمسلح حضور دارند، برای من بسیار سخت بود.»
او ادامه داد: «خیلی دوست داشتم در اولین فرصت کنار آرتین حاضر شوم و خوشبختانه به همایشی در شیراز دعوت شدم. خوشحالم که این فرصت ایجاد شد تا در خدمت خانواده آرتین باشم. پنجشنبه شب با آرتین دیدار کردم و هم حضوری به خانواده‌ او تسلیت گفتم و هم به‌عنوان یک وظیفه مدال و پیراهن تیم ملی را به آرتین تقدیم کردم.»
دارنده مدال طلای المپیک توکیو از آرزوهایش برای آرتین گفت: «امیدوارم روزی آرتین آنچنان برومند شود که پیراهن تیم ملی اندازه او شود و با لیاقت و همیت خود عضو تیم ملی در هر رشته‌ای که علاقه دارد، بشود.»
جواد فروغی اولین ورزشکاری بود که در المپیک توکیو موفق شد مدال طلا را برای کاروان ایران در رشته تپانچه به دست آورد. او پیش از این مدال طلای المپیک خود را در حادثه متروپل در آبادان به مردمان این شهر تقدیم کرده بود.


Page Generated in 0.0057 sec