printlogo


کد خبر: 258934تاریخ: 1401/8/14 00:00
مصاحبه و خبر

سبو شهبازیان: استقلال با قدرت به لیگ برگردد
سبو شهبازیان، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره وضعیت دفاعی استقلال صحبت‌های جالب توجهی انجام داده است: «صالح حردانی یا جلالی مدافعان خوبی هستند و اگر بیشتر از آنها استفاده شود، میل هجومی استقلال هم بیشتر می‌شود. به این ترتیب با حضور نفراتی مانند مهدی قایدی در خط حمله، تیم خیلی بیشتر می‌تواند حریفانش را تحت فشار قرار دهد. موقعیت گل‌های بیشتری خلق و بازی زیباتری ارائه می‌شود. در کل ساپینتو شناخت بهتری پیدا کرده و شرایط رفته رفته بهتر می‌شود. حضور در رده دوم جدول و همچنین کسب سوپرجام شرایط روحی روانی بهتری را ایجاد می‌کند. در زمان تعطیلات جام جهانی هم می‌توانند با تمرین و شناسایی نقاط ضعف و قوت خودشان و حریفان، با قدرت لیگ را ادامه بدهند.»

بیانی: کلاس کار محبی بالا است
شاهین بیانی، پیشکسوت باشگاه استقلال، محمد محبی را که از تیم ملی کنار گذاشته شده، به این شکل ستوده است: «محبی نشان داد فراتر از استقلال بازی می‌کند و می‌تواند در تیم ملی حضور داشته باشد. محبی مهره‌ای است که بار حمله روی دوش او بوده و به خوبی وظایفش را انجام می‌دهد. کلاس بازی او متفاوت از سایر بازیکنان است. ما می‌بینیم از زمانی که از پرتغال بازگشت پیشرفت زیادی داشت و اگر این روند را ادامه دهد یکی از بهترین نفرات استقلال خواهد شد.»

هواداران دوباره به استقلال کمک مالی می‌کنند؟
به دنبال افزایش مشکلات مالی در باشگاه استقلال شنیده می‌شود آقای مدیرعامل قصد دارد از هواداران برای حل مشکلات مالی کمک بگیرد. با اینکه مدیرعامل استقلال چند قرارداد مالی به امضا رسانده اما مبالغ بدهی‌های استقلال به قدری بالاست که باشگاه به کمک هوادارانش نیز نیازمند است. قرار است در این مورد اقدامات لازم از طرف باشگاه و توسط حامیان مالی تیم انجام شود تا طرفداران تیم از طریق کارت هواداری بتوانند مبالغ کمک خود را به باشگاه واریز کنند. البته مشخص نیست که هواداران باشگاه استقلال این بار برای پرداخت پول به حساب باشگاه بابت کمک مالی از خود رغبت نشان دهند یا خیر؟!

پرداخت مطالبات خارجی‌های استقلال در دو مرحله
تیم استقلال در آخرین مسابقه پیش از شروع جام جهانی، به مصاف نساجی مازندران رفت و توانست سوپر‌جام فوتبال کشور را به دست بیاورد. علیرغم مشکلات مالی زیادی که باشگاه استقلال اکنون با آنها روبه‌رو است، علی فتح‌الله‌زاده توانست با پیگیری‌ و تلاش زیاد، بخشی از مطالبات خارجی‌های تیم را پیش از خروج از ایران به آنها پرداخت کند. به این ترتیب ریکاردو ساپینتو و همکاران خارجی او در کادر فنی به همراه بازیکنان خارجی بخشی از مطالبات‌شان را دریافت کردند. این پول به صورت نقدی و در دو مرحله به خارجی‌های استقلال پرداخت شد. مدیرعامل باشگاه بخشی از این پول را در فرودگاه کرمان و بخش دیگری از آن را پس از بازگشت به تهران و در فرودگاه مهرآباد پرداخت کرد.


Page Generated in 0.0056 sec