printlogo


کد خبر: 258927تاریخ: 1401/8/14 00:00
خبر

چهارمین کلین شیت استقلال
 بازی استقلال و نساجی یکی از بهترین بازی‌های این دو تیم در طول چند سال اخیر بود. بازی که با وجود حرف و حدیث‌های قبل از شروع این دیدار (به خاطر قانون کارت قرمز) اما از هر لحاظ پایان خوبی داشت و قهرمان این جام یعنی استقلال یک جام دیگر به کلکسیون افتخاراتش اضافه کرد. در این بازی شرایط به طور کلی به نفع استقلال پیش رفت و آمار این بازی هم نشان داد که استقلالی‌ها مثل فصل پیش به ثبات خوبی در خط دفاع رسیده‌اند و همانند فصل قبل کمتر تیمی می‌تواند دژ دفاعی استقلال را بشکند. طبق آمار استقلال در بازی با نساجی به چهارمین کلین‌شیت خود دست پیدا کرد. بعد از این دیدار هیچ بازی برگزار نمی‌شود تا تیم ملی خودش را برای بازی‌های جام جهانی آماده کرده و به قطر برود. بازی هفته دوازدهم لیگ برتر نیز بعد از جام جهانی برگزار می‌شود و استقلال در این هفته باید در مهم‌ترین دیدار به مصاف تیم پرسپولیس برود.
 
پیام تبریک قرمزها به تیم استقلال
استقلال قهرمان سوپرجام شد. استقلالی‌ها روز چهارشنبه در بازی کاملاً یکطرفه به برد یک برصفر مقابل نساجی دست پیدا کردند و توانستند قهرمان سوپرجام شوند. بعد از این بازی نکته مهم این بود که سرمربی و بازیکنان تیم پرسپولیس هم قهرمانی استقلال را تبریک گفتند. استقلالی‌ها نیز پاسخ این حرکت قشنگ پرسپولیسی‌ها را با پیام تشکر دادند. تیم استقلال و پرسپولیس اما بعد از جام جهانی باید رو در روی هم قرار بگیرند و قطعاً این بازی برای مخاطبان جذاب خواهد بود.
 
پول قایدی دغدغه روز
چند وقت پیش بود که علی فتح‌الله‌زاده عنوان کرد پرداخت پول انتقال محبی یکی از دغدغه‌های بزرگ استقلال است و حتی پیش‌بینی شد در صورتی که استقلال نتواند هزینه انتقال محبی را به باشگاه خارجی بدهد، این بازیکن باید از استقلال جدا شده و به باشگاه قبلی خود برگردد، اما استقلالی‌ها با هر زحمتی بود پول محبی را تهیه کرده و به حساب باشگاه قبلی او ریختند تا موقتاً نفس راحتی بکشند. هر چند که هنوز خیالشان بابت بدهی محبی راحت نشده بود که باید نگران پول انتقال قایدی باشند. استقلالی‌ها این روزها دنبال جور کردن پول برای انتقال باشو کوچک هستند. در میان نگرانی پرداخت پول به باشگاه اماراتی باید حواسشان به پول استرا هم باشد. فیفا در پرونده مالی استرا رأی به نفع این مربی داده است و باشگاه استقلال باید پول این مربی ایتالیایی را تمام و کمال بدهند، ضمن اینکه در این پرونده مالی حق اعتراض هم ندارند.


Page Generated in 0.0067 sec