printlogo


کد خبر: 258921تاریخ: 1401/8/14 00:00
خبر

تماشای ایران – تونس ممنوع شد!
کارلوس کی‌روش درخواست ویژه‌ای از مسئولان فدراسیون فوتبال داشته است تا دیدار تیم‌ ملی و تونس پشت درهای بسته برگزار شود. این موضوع مورد توافق طرف آفریقایی نیز قرار گرفته و آنها هم استقبال کرده‌اند. به این ترتیب دیدار تدارکاتی آخر ایران بدون حضور تماشاگران، خبرنگاران و افراد رسانه‌ای برگزار می‌شود و پخش زنده هم ندارد.
کارلوس کی‌روش در این مسابقه تمامی بازیکنان از جمله لژیونرها را در اختیار دارد و قرار است تاکتیکش را برای جام جهانی مقابل تیمی سختکوشی مثل تونس اجرا کند. به همین دلیل با تأکید ویژه این درخواست را داشته تا بازی بدون حضور فردی غیر مسئول برگزار شود تا دستش برای حریفان رو نشود.

غیبت نوراللهی در برد پرگل شباب الاهلی
احمد نوراللهی که هفته گذشته مصدومیت شدیدی مقابل العین داشت در برد شش بر صفر دیروز شباب الاهلی مقابل بطائح حضور نداشت.
شباب الاهلی هفته گذشته در حالی با نتیجه 2-1 موفق به کسب پیروزی مقابل العین شد که نوراللهی 79 دقیقه در ترکیب تیمش به میدان رفت و در نهایت نیز مصدومیت باعث شد تا او جای خود را به یوسف جابر بدهد.
نوراللهی پس از برخورد شدید با بندر الاحبابی مدافع راست العین، از ناحیه زانو آسیب دید و  لئوناردو ژاردیم تصمیم به تعویض او گرفت. مصدومیت هافبک دفاعی مؤثر تیم ملی در فاصله 20 روز تا جام جهانی نگرانی‌های زیادی را به وجود آورده بود، ولی معاینات بیشتر نشان داد که این مصدومیت جدی نیست.
او برای بازی روز گذشته بطائح هنوز آماده نبود، ولی ممکن است در آخرین بازی شباب پیش از تعطیلی طولانی لیگ امارات آماده شود. نوراللهی در تمام بازی‌های مرحله مقدماتی در تیم اسکوچیچ حضور داشت و در قطر می‌تواند اولین حضورش در جام جهانی را تجربه کند.

هری کین مخالف محافظه‌کاری
گفته می‌شود که بازیکنان پیش از جام جهانی باید مراقب مصدومیت‌های احتمالی باشند، ولی هری کین، کاپیتان انگلیس با این نگاه مخالف است.
کین گفت: «می‌دانستم که زمان پیش از آغاز جام جهانی خیلی سریع می‌گذرد و این واقعاً اتفاق افتاد. اکنون در ماه نوامبر هستیم و تا یکی، دو هفته دیگر باید سوار هواپیما شویم. پس از آن نیز در مدت کوتاهی باید برای اولین مسابقه آماده شویم.»
مهاجم تاتنهام اضافه کرد: «فکر می‌کنم بسیاری از بازیکنان این موضوع را در نظر دارند که پیش از جام جهانی آسیب نبینند. همچنان می‌بینیم بازیکنان هر چه که باشند آمادگی 110 درصدی را می‌خواهند. برخی ممکن است به این فکر باشند و از خود مراقب کنند. گاهی اوقات این کار می‌تواند نتیجه معکوس داشته باشد. من به شخصه روی سه بازی بعدی تاتنهام تمرکز می‌کنم. البته سخت است که به جام جهانی فکر نکنیم اما اگر نتایج خوبی بگیریم ما را در موقعیت سودمندی قرار می‌دهد.»


Page Generated in 0.0049 sec