printlogo


کد خبر: 258920تاریخ: 1401/8/14 00:00
درباره ماجراهای‌ عجیب هیأت فوتبال تهران
شیرازی، آقای بی‌ربط به فوتبال

امیررضا همایون
خبرنگار
بدون هیچ تردیدی هیأت فوتبال استان تهران عجیب‌ترین هیأت سراسر کشور است که توسط حبیب‌الله شیرازی اداره می‌شود. مدیری که سالیان سال اداره مهم‌ترین نهاد فوتبالی استان تهران را برعهده دارد و هیچ فردی هم توانایی پیروزی بر او در انتخابات را ندارد. این موضوع اما جایی جالب می‌شود که شیرازی در سالیان اخیر هیچ قدم مثبتی برای پیشرفت فوتبال تهران برنداشته است. موضوعی که منجر شده پایتخت ایران کمترین نماینده را در میان اعضای تیم‌های ملی فوتبال کشورمان داشته باشد و باعث اعتراض بسیاری از اهالی فوتبال تهران شده است. اما سؤال اصلی این است که چه کسی پشت شیرازی است که هیچ فرد یا نهادی توانایی مقابله با او و اقدامات خلاف عرفش که منجر به سقوط فوتبال تهران بخصوص در چند سال اخیر شده است را ندارد.
اگر به سایت هیأت فوتبال تهران مراجعه کنید با انبوه اخباری مواجه می‌شوید که درباره حبیب‌الله شیرازی و با عکس او در سایت این نهاد منتشر شده است.
انتشار عکس یا مصاحبه از بالاترین مقام یک نهاد در سایت وابسته‌اش هیچ مشکلی ندارد اما هر کسی که از کمترین سواد و درک رسانه‌ای برخوردار باشد این موضوع را می‌داند که یک روابط عمومی باید توازن را در انتشار عکس و مصاحبه از یک فرد رعایت کند.
روابط عمومی هیأت در این باره به نوعی عمل کرده که سایت مهم‌ترین نهاد اداره فوتبال در تهران به وبسایت شخصی حبیب‌الله شیرازی بدل شده است؛ نکته‌ای که در هیچ جای ایران و جهان رخ نمی‌دهد. البته هیأت فوتبال تهران علاوه بر این موضوع شائبه‌های دیگری هم دارد که سؤال بسیاری از طرفداران فوتبال است. سؤال‌هایی که بارها مطرح شده اما هیچگاه پاسخ روشنی از سوی مدیریت به آنها داده نشده است.
 به هرحال امیدواریم که رویه هیأت فوتبال تهران در پاسخگویی به رسانه‌ها تغییر کند. عملکرد شیرازی بخصوص در سالیان اخیر از او مدیری ساخته که کمترین ربط به فوتبال را دارد.


 


Page Generated in 0.0057 sec