printlogo


کد خبر: 258912تاریخ: 1401/8/14 00:00
یک پیروزی تا نبرد نهایی ساحلی‌بازان با برزیل
خیز ایران برای قهرمانی در دبی

جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی، با حضور 8 تیم در امارات در حال برگزاری است. ایران با کسب 3 پیروزی مقابل تیم‌های پاراگوئه، امریکا و ژاپن 9 امتیازی شد و به‌عنوان صدرنشین گروه دوم به نیمه‌نهایی رسید. پاراگوئه هم بعد از ایران به‌عنوان تیم دوم صعود کرد. حالا ایران و پاراگوئه امروز (شنبه) برای رسیدن به فینال باید به ترتیب با امارات و برزیل بازی کنند.
 ایران که با قدرت تمام در این دوره از مسابقات حاضر شده، با اقتدار توانست در دو بازی اول با اختلاف گل پیروز شود. ایران از سه‌شنبه (10 آبان) ساعت ۱۹:۳۰ رقابت خود را در این دوره از مسابقات با ایستادن مقابل پاراگوئه آغاز کرد و در نهایت نخستین بازی را با برد پرگل 6 بر 2 پشت سر گذاشت.
ساحلی‌بازان ایران در دومین رقابت خود روز چهارشنبه به مصاف امریکا رفتند و این تیم را هم با نتیجه 6 بر 4 پشت سر گذاشتند.
مهم‌ترین بازی تیم ملی ایران در این مرحله اما رویارویی با ژاپن بود که اگر ایران نمی‌توانست پیروز شود شاید صعودش با مشکل مواجه می‌شد. همین موضوع باعث شد آخرین دیدار ایران مقابل ژاپن در روز پنجشنبه به رقابت تنگاتنگی میان این دو تیم تبدیل شود. بعد از نبردی نفسگیر، ایران موفق شد با نتیجه 4 بر 3 ژاپن را شکست دهد و راهی مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها شود.
مسلم مسیگر (کاپیتان)، محمد احمدزاده، حمید بهزادپور (دروازه‌بان)، مصطفی کیانی و علی میرشکاری با نظر کادرفنی پنج بازیکنی بودند که از ابتدا در ترکیب ایران قرار گرفتند.
محمد معصومی‌زاده، امیرحسین اکبری، مهدی شیرمحمدی، موحد محمدپور، محمدعلی مختاری، سیدمهدی میرجلیلی و سعید پیرامون نیز نفرات نیمکت‌نشین ایران در مسابقه بودند.
۱۲ دقیقه اول بازی با برتری یک بر صفر ایران تمام شد‌. در وقت دوم ژاپن 2 بر یک به برتری رسید تا دو تیم با تساوی 2 بر 2 پا به وقت سوم بگذارند. در وقت سوم نیز نبرد این دو تیم با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد تا این مسابقه در پایان وقت‌های قانونی 3 بر 3 به اتمام برسد و کار به وقت‌های اضافه کشیده شود. در وقت‌های اضافه هم تیم ملی فوتبال ساحلی ایران توانست با یک گل حریف آسیایی خود را مغلوب کند تا این بازی در نهایت با نتیجه 4 بر3 به سود ایران خاتمه پیدا کند.
مهدی شیرمحمدی، موحد محمدپور، حمید بهزاد‌پور و امیرحسین اکبری برای ایران موفق به گلزنی شدند. گل‌های ژاپن را هم محمد معصومی‌پور (گل به خودی)، آکاگوما و کاوای به ثمر رساندند. در میانه‌های وقت دوم محمدعلی مختاری با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.
حالا بعد از این صعود، ملی‌پوشان فوتبال ساحلی ایران که قهرمان سه دوره از جام بین قاره‌ای شده‌اند، امروز (شنبه) از ساعت 19:30 مقابل امارات میزبان قرار می‌گیرند. دیگر دیدار نیمه نهایی را هم برزیل و پاراگوئه (18:15) برگزار خواهند کرد.
در صورتی که ایران و برزیل به پیروزی احتمالی در دیدارهای نیمه نهایی دست یافته و فینالیست شوند، شاهد فینالی خواهیم بود که فتح آن، هر کدام از دو تیم را از دیگری جدا و در کنار روسیه با چهار عنوان قهرمانی، به پرافتخارترین تیم جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی تبدیل خواهد کرد.
دیدارهای رده‌بندی و فینال جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی روز یکشنبه 15 آبان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دوره گذشته این رقابت‌ها تا دیدار فینال پیش رفت اما در این دیدار مغلوب روسیه شد که در این دوره حضور ندارد. حالا ساحلی‌بازان ایران امیدوارند که بتوانند در این دوره، عنوان قهرمانی رقابت‌ها را به خود اختصاص دهند.

ZOOM

ایران – پاراگوئه؛ امروز ساعت 19:30
ایران با کسب 3 پیروزی مقابل تیم‌های پاراگوئه، امریکا و ژاپن 9 امتیازی شد و به‌عنوان صدرنشین گروه دوم به نیمه‌نهایی رسید.
پاراگوئه هم بعد از ایران به‌عنوان تیم دوم صعود کرد. حالا ایران و پاراگوئه امروز (شنبه) برای رسیدن به فینال باید به ترتیب با امارات و برزیل بازی کنند.
ملی‌پوشان فوتبال ساحلی ایران که قهرمان سه دوره از جام بین قاره‌ای شده‌اند، امروز (شنبه) از ساعت 19:30 مقابل امارات میزبان قرار خواهند گرفت. دیگر دیدار نیمه نهایی را هم برزیل و پاراگوئه (18:15) برگزار خواهند کرد.

 


Page Generated in 0.0061 sec