printlogo


کد خبر: 258898تاریخ: 1401/8/12 00:00
خبر

تساوی مقابل بروژبالاتر از اتلتیکوسردار و لورکوزن در لیگ اروپا
 
در یکی از مسابقات هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بایر لورکوزن که سردار آزمون را به خاطر مصدومیت در فهرست نداشت، در ورزشگاه بایر آرنا به مصاف کلوب بروژ بلژیک رفت. کلوب بروژ بلژیک که تا پیش از این بازی صدرنشین گروه B و بالاتر از پورتو، اتلتیکو مادرید و بایر لورکوزن بود، برای کسب پیروزی مقابل یاران آزمون و تثبیت جایگاه‌اش تلاش می‌کرد ولی این اتفاق برای آنها نیفتاد. یاران سردار آزمون هم که امیدوار به عدم نتیجه‌گیری اتلتیکو مادرید در مسابقه همزمان برابر پورتو و کسب امتیاز مقابل کلوب بروژ برای رسیدن به جایگاه سوم جدول و کسب سهمیه لیگ اروپا بودند، سعی داشتند بازنده این مسابقه نباشند. کلوب بروژ که در دور رفت لیگ قهرمانان اروپا سه برد متوالی کسب کرده بود، این بار نتوانست به برتری برسد و در بایر آرنا متوقف شد. شاگردان ژابی آلونسو مقابل کلوب بروژ به تساوی بدون گل دست پیدا کردند و ۵ امتیازی شدند تا با توجه به شکست اتلتیکو مادرید در دیدار همزمان و نمایشی بهتر در دیدارهای رودررو، در رده سوم جدول گروه B لیگ قهرمانان قرار بگیرند و به لیگ اروپا بروند.
 
نیمکت‌نشینی امیر، پیروزی پونفرادیناکلین‌شیترقیب عابدزاده
 
در یکی از دو مسابقه آغازین هفته چهاردهم لالیگا ۲ اسپانیا، تیم فوتبال پونفرادینا در حالی که برخلاف دیدارهای قبل امیر عابدزاده را در ترکیب نمی‌دید و روی نیمکت داشت، در استادیوم ال تورالین به مصاف تیم رده نهمی اوئسکا رفت. یاران عابدزاده که طی هفت هفته گذشته لالیگا ۲ موفق به کسب پیروزی نشده و چهار مساوی و سه شکست داشتند، به روند ناکامی‌های‌شان پایان دادند و توانستند به برتری برسند. پونفرادینا با ضربه پنالتی یوری به پیروزی یک بر صفر مقابل اوئسکا دست یافت تا ۱۶ امتیازی شود و با صعود پنج پله‌ای در جدول لالیگا ۲ اسپانیا، موقتاً در جایگاه چهاردهم بایستد. امیر عابدزاده، دروازه‌بان پونفرادینا که در این فصل ۱۰ بار در لالیگا ۲ به میدان رفته و یک کلین‌شیت داشته، برای سومین بار نیمکت‌نشینی را در تیم اسپانیایی تجربه کرد.
 
سردار - زنیت و دوباره شایعه انتقال
بازگشت احتمالی، یک داستان جذاب
آلکسی ایگونین، مدافع سابق زنیت درباره بازگشت احتمالی سردار آزمون به سن‌پترزبورگ گفت: «این بازگشت احتمالی داستان جذابی است. این حرکت از جنبه عمومی نیز می‌تواند برای لیگ برتر روسیه قابل تأمل باشد. آیا زنیت کنونی می‌تواند تقویت کننده سردار آزمون باشد؟ از نقطه نظر بازیکن همه چیز برای این کار وجود دارد. چرا که نه؟ با این وجود شما نمی‌توانید هیچ چیزی را تضمین کنید.» سردار آزمون از سال 2019 تا 2022 در ترکیب زنیت سن‌پترزبورگ بازی کرد و سپس راهی بایر لورکوزن آلمان شد. آزمون در 11 بازی فصل جاری برای تیمش دو پاس گل داده است.
 
 

Page Generated in 0.0050 sec