printlogo


کد خبر: 258891تاریخ: 1401/8/12 00:00
از گرد راه رسیده‌ها در قطر
ستاره می‌شوند؟

همیشه جام جهانی محل بروز و ظهور ستاره‌ها بوده.  آنهایی که کمتر دیده شده‌اند و روی آنها کمتر کسی حساب می‌کند اما در جام جهان‌نما می‌درخشند و چشم‌ها را خیره می‌کنند. ستاره‌های جوان که شاید اسمی از آنها قبل از جام مطرح نباشند، می‌توانند کلید قهرمانی کشورشان در
جام جهانی باشند.  نزدیکترین مثال به این انگاره کیلیان امباپه است.  فوق ستاره فرانسوی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در ۱۹ سالگی همه را شگفت‌زده کرد و همراه فرانسه قهرمان شد.  برای جام جهانی 2022 قطر نیز چندین ستاره نوظهور در صف قرار دارند تا بدرخشند.  جوانانی که در جام جهانی خواهند درخشید احتمالاً زیاد خواهند بود.  باید دید در این دوره کدام بازیکن جوان و جام اولی به کمک تیم ملی کشورش خواهد آمد.

آنتونی (برزیل)

این وینگر برزیلی در ۲۲ سالگی یکی از مهم‌ترین خریدها در دوره نقل و انتقالات اخیر بود و به بازیکنی برجسته در منچستریونایتد تبدیل شد. او پس از کسب مدال طلا در توکیو، تاکنون 2 گل برای تیم بزرگسالان برزیل به ثمر رسانده است.

گاوی (اسپانیا)

او یکی از بازیکنان کلیدی در ترکیب اصلی بارسلونا است. او با ۱۸ سال و ۱۱۰ روز سن می‌تواند جوان‌ترین فوتبالیستی باشد که برای اسپانیا در جام جهانی بازی کرده. گاوی علاوه بر آن برنده جایزه توپ طلای کوپا برای بهترین بازیکن جوان شد.

داروین نونیز (اروگوئه)

لوییس سوارس در حال حاضر یک جانشین دارد. نونیز ۲۳ ساله یکی از مهم‌ترین خریدهای فصل برای لیورپول شد. او با اروگوئه در ۱۳ بازی، سه گل به ثمر رساند. نونیز در اولین جام جهانی خود آرزوهای بزرگی دارد.

اورلین شوامنی (فرانسه)

هافبک فرانسوی در سن ۲۲ سالگی به رئال مادرید کمک کرده تا بعد از قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان بدرخشد. شوامنی در تیم ملی فرانسه ۱۴ بازی انجام داده و یک گل به ثمر رسانده. در کنار او باید از ادواردو کاماوینگا ۲۰ ساله نیز نام برد که می‌تواند جور غیبت پل پوگبا را بکشد.

پدری (اسپانیا)

در ۱۹ سالگی در برنامه ژاوی به عنوان مهره ثابت مطرح شده. او در یورو ۲۰۲۰ نیز حضور داشت و حالا اولین جام جهانی خود را تجربه خواهد کرد. این ستاره در بارسا عصای دست آبی و اناری‌هاست و می‌خواهد همین نقش را برای اسپانیا در قطر ایفا کند.

ماتیاس دی لیخت (هلند)

این بازیکن هلندی با تیم‌های آژاکس، یوونتوس و اخیراً بایرن‌مونیخ پیشرفت چشمگیری داشته است و تبدیل به یکی از ارزنده‌ترین مدافعان اروپا شده. او در ۲۳ سالگی ۳۸ بازی با تیم ملی هلند انجام داده که در آنها یک گل به ثمر رسانده و ۴ پاس گل داده است.






 


Page Generated in 0.0062 sec