printlogo


کد خبر: 258888تاریخ: 1401/8/12 00:00
خبر


جلسه بی‌نتیجه برای واگذاری ورزشگاه
رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روز سه‌شنبه برای پیگیری موضوع انتقال مالکیت ورزشگاه شهید کاظمی، با نمایندگان شورای اسلامی شهر تهران و مقامات شهرداری تهران، نشست و گفت‌وگو داشت. سوده نجفی، عضو هیأت رئیسه و رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران، حسین اوجاقی، رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران و مسئولین حقوقی شورای شهر از جمله چهره‌های حاضر در این جلسه بودند. در این نشست عنوان شد که شورای شهر و شهرداری در این ارتباط نامه‌نگاری‌هایی را انجام داده‌اند و مقرر شده در ادامه پیگیری‌ها، جلسه‌ای با مسئولان و مقام‌های وزارت ورزش و جوانان برگزار شود.

برگزاری جلسه هیأت مدیره
هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس دیروز با حضور همه اعضا تشکیل جلسه داد که در این نشست به مسائل جاری و همچنین برنامه‌های باشگاه برای آینده در حوزه‌های مختلف پرداخته شد و مدیرعامل نیز گزارش‌هایی ارائه کرد.
در بخش مالی گزارشی از درآمدها و پرداخت‌های صورت گرفته ارائه شد. همچنین رضا درویش گزارشی درباره پیگیری‌های مصوبات قبلی در حوزه اقتصادی و اقدامات صورت گرفته برای درآمدزایی را در اختیار اعضا قرار داد. همچنین مقرر شد روی بعضی گزینه‌ها که شرایط بهتر و عواید بیشتر را برای پرسپولیس ایجاد کند، کار شود.
در نشست هیأت مدیره درباره پیشرفت کار پرونده‌های حقوقی نیز بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
مدیرعامل در این جلسه درباره گزینه‌های مطرح برای اردوی آماده‌سازی تیم که با توجه به تعطیلی طولانی مدت رقابت‌ها مورد توجه قرار دارد، مواردی را به اطلاع هیأت مدیره رساند.

درویش – رسول‌پناه خبری از توافق نیست
ماجرای طلب 7 میلیاردی مهدی رسول‌پناه از باشگاه پرسپولیس حالا تبدیل به یکی از پرونده‌های جنجالی حقوقی باشگاه شده است چرا که بعد از صحبت‌های رسول‌پناه، درویش هم با کنایه و تندی جواب او را داد. با این حساب بعید است خبری از توافق و جلسه در کار باشد و با این حساب این پرونده همچنان کش خواهد آمد.
نکته جالب اینجاست که درویش با ماهیت طلب رسول‌پناه مشکل دارد و گفته قرار بوده اینها کمک یک هوادار به باشگاه باشد. رسول‌پناه هم که به خاطر این طلبش حساب اصلی باشگاه را بسته کوتاه نمی‌آید و با صحبت‌های تند علیه درویش به نوعی او را به مبارزه طلبیده است.
رسول‌پناه در مصاحبه‌اش گفته بود 7 ماه است هیچ تماسی از سوی مدیریت فعلی باشگاه پرسپولیس با او گرفته نشده و حالا با تنش ایجاد شده بین طرفین بعید است خبری از جلسه و صلح در این خصوص باشد و به نظر می‌رسد حساب اصلی باشگاه همچنان بسته خواهد بود.

 


Page Generated in 0.0054 sec