printlogo


کد خبر: 258887تاریخ: 1401/8/12 00:00
دربی‌ها را بردند، تازه پول گرفتند
پایه‌ها در پرسپولیس در سه رده مدعی قهرمانی‌اند


در حالی که به نیم‌فصل مسابقات تیم‌های پایه رسیده‌ایم باشگاه پرسپولیس به تازگی بخشی از رقم قرارداد بازیکنان و مربیان این تیم‌ها را پرداخت کرده است. تیم‌های امید، جوانان، نوجوانان و نونهالان در هر رده 15 بازی انجام داده‌اند و درست در میانه راه قرار دارند. این اتفاق در حالی می‌افتد که تیم‌های پایه باشگاه امسال نتایج بدی نگرفته‌اند و حداقل در سه رده جزو تیم‌های بالانشین جدول هستند.
تیم امید پرسپولیس که البته فصل قبل با سرمربیگری اسماعیل حلالی به ‌عنوان سوم این رقابت‌ها دست یافت امسال با سرمربیگری یک چهره گمنام و غیر پرسپولیسی به‌نام محمود انصاری که ظاهراً در تیم‌های پایه سایپا مربی بوده فعلاً در رده چهارم جدول قرار دارد. این تیم از 15 بازی 26 امتیاز گرفته اما با استقلال صدرنشین 10امتیاز اختلاف دارد. این در حالی است که امید پرسپولیس در دربی رفت استقلال را در خانه خودش با یک گل شکست داد و تنها باخت صدرنشین را به این تیم تحمیل کرده است. تیم جوانان هم یک سرمربی غیر پرسپولیسی دارد و مهدی عطالو این تیم را هدایت می‌کند. تیم جوانان شرایط بهتری دارد و در پایان نیم فصل اول در رده سوم قرار دارد. تیم کیا با 35 امتیاز صدرنشین است و استقلال 34 امتیازی دوم است. پرسپولیس هم 32 امتیاز دارد و فعلاً مدعی قهرمانی است.
جالب اینکه پرسپولیس در این رده هم دربی رفت را با یک گل به سود خود تمام کرده ضمن اینکه سرخ‌های جوان مقابل کیای صدرنشین هم مساوی کرده‌اند. تیم نوجوانان هم با فرزاد آشوبی شرایط نسبتاً خوبی دارد و بالای جدول است. نوجوانان پرسپولیس که از 15 بازی 30 امتیاز دشت کرده‌اند فعلاً با 5 امتیاز اختلاف نسبت به سایپای صدرنشین در رده سوم قرار دارند هر چند سایپا یک بازی کمتر انجام داده است. پرسپولیس در این رده نتوانست در دربی برنده باشد و بازی دو تیم یک – یک مساوی شد اما این تنها رده‌ای است که پرسپولیس فعلاً بالاتر از استقلال در جدول ایستاده است. استقلال فعلاً تیم چهارم جدول است و فقط یک امتیاز کمتر از سرخ‌ها دارد. جالب اینکه در این رده فعلاً امیرحسین محمودی با 13 گل زده در صدر جدول گلزنان قرار دارد. تیم نونهالان پرسپولیس اما در بین تیم‌های پایه باشگاه بدترین نتایج را گرفته‌است. هر چند این تیم یک بازی کمتر انجام داده اما با 20 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد و 12 امتیاز از استقلال صدرنشین پایین‌تر است.


Page Generated in 0.0053 sec