printlogo


کد خبر: 258874تاریخ: 1401/8/12 00:00
ملوان 3 – فولادخوزستان یک
نکونام در باتلاق انزلی

تا دقیقه 38 بازی شاید خیلی از آنهایی که تماشاگر تلویزیونی بازی بودند تصورش را نمی‌کردند که هفت دقیقه طوفانی را پیش رو داشته باشند. ارسال زیبای میلاد جهانی از جناح چپ زمین به مقابل تیرک اول دروازه فولاد را مهدی مؤمنی با ضربه سر زد که توپ پس از برخورد به نوک پای سینا شاه‌عباسی، مدافع فولاد تبدیل به گل شد. شش دقیقه بعد دروازه‌بان فولاد در عین ناباوری سرمربی‌اش دروازه خود را باز شده دید. ارسال زمینی توپ از سمت راست زمین را موسی کولیبالی به شکل ناقص دفع کرد تا توپ به مهران احمدی برسد و این بازیکن با شوت محکم زمینی گل دوم ملوان را بزند. در اولین دقیقه وقت اضافه نیمه اول شاگردان جواد نکونام یکی از گل‌ها را پاسخ دادند. ساسان انصاری در شلوغی محوطه جریمه ملوان صاحب توپ شد که پاس به عقب این بازیکن به قوس محوطه را حمید بوحمدان با شوت بیرون پا تبدیل به گل کرد.
بازی در نیمه دوم هم از سرعت نسبتاً خوبی برخوردار بود. دقیقه 55 ارسال شاه‌عباسی از جناح چپ را صادقی بخوبی دفع کرد. چهار دقیقه بعد ملوان سومین گلش را هم زد. بازیکنان ملوان با پاس‌های پیاپی توپ را جلو آوردند که پس از پاس میلاد شعبانلو به مجید عیدی، مدافع پیش‌تاخته ملوان با دو سر توپ چشم‌نواز به سینا شاه‌عباسی و شوت محکم زمینی کریستوفر کنت را برای سومین بار مغلوب کرد. دقیقه 55 ساسان انصاری در محوطه جریمه ملوان سرنگون شد که زاهدی‌فر خطای مهاجم فولاد را تشخیص داد و اعتقاد به پنالتی نداشت. سه دقیقه بعد مسعود زائرکاظمینی حرکت سریعی از جناح راست زمین انجام داد که شوت او به شکل خطرناکی از کنار دروازه فولاد رد شد. دقیقه 64 ارسال میلاد جهانی از روی کرنر سمت راست زمین و ضربه سر خوشکفا به بیرون رفت. دقیقه 83 سانتر توپ از جناح راست زمین و ضربه سر علی قربانی به مرکز دروازه ملوان را ایمان صادقی مهار کرد. دقیقه 1+90 علی قربانی توپ ارسالی از سمت راست زمین را با روی پا زد که توپ او بعد از دفع ناقص مدافع ملوان در مقابل دروازه این تیم به ساسان انصاری رسید، اما بهترین فرصت گلزنی فولاد با ضربه سر این بازیکن و دفع تماشایی ایمان صادقی هدر رفت.
دو دقیقه بعد سانتر پاتوسی از روی ضربه ایستگاهی سمت چپ زمین را وریا غفوری و در ادامه علی قربانی زدند که مدافعان ملوان با چند دفع توپ عالی از محوطه 6 قدم اجازه ندادند توپ وارد دروازه شود. این سومین باخت متوالی جواد نکونام بود.

ZOOM

ایمان صادقی یکی از بهترین‌های ملوان انزلی مقابل فولاد بود که سهم بزرگی در سه امتیاز شیرین تیمش دارد. صادقی نمی‌خواهد امسال به لیگ یک سقوط کند اگرچه مقاومت صادقی برای ثبت کلین‌شیت در دقیقه ۴۵ با شوت تماشایی حمید بوحمدان شکسته شد اما نمایش او در نیمه دوم بسیار سزاوارانه بود. او در طول نیمه دوم که فولاد عقب بود و برای رسیدن به گل به آب و آتش می‌زد واکنش‌های خوبی داشت و اوج کارش سیو تک دست مقابل ضربه سر ساسان انصاری و مهار شوت علی قربانی بود؛ توپ‌هایی که از دست دفاع کاری برنمی‌آمد ولی صادقی ایستادگی کرد.

 


Page Generated in 0.0056 sec