printlogo


کد خبر: 258869تاریخ: 1401/8/12 00:00
ربیعی: در صورت نیاز، نیم‌فصل بازیکن جذب می‌کنیم

محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان درباره شرایط تیمش در هفته یازدهم می‌گوید: «در هفته یازدهم شرایط تیم بد نبود. طبق برنامه‌ریزی مدنظر‌مان پیش رفتیم. 6 بازی خارج از خانه داشتیم. کارشناسان داوری هم تأیید کردند که اشتباهات داوری در حق تیم ما رخ داده و 8 امتیاز تاکنون از این مسأله ضرر کرده‌ایم که اگر این امتیازات به حساب تیم ما ریخته می‌شد قطعاً جایگاه بهتری داشتیم.»
 او درباره اینکه تیمش در تعطیلات برای برگزاری اردو به خارج از کشور می‌رود، توضیح داد: «اگر از نظر شرایط مالی مشکلی نباشد، نیازمند اردوی خوب خارجی هستیم. آن‌طور که می‌دانم نیمی از تیم‌های لیگ در پیش‌فصل به اردوهای خارجی رفتند. ما حتی اردوی داخلی برای پیش‌فصل نداشتیم. بنابراین در صورت فراهم بودن شرایط از این موضوع استقبال می‌کنیم.»
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در پاسخ به این سؤال که آیا در وقفه لیگ برتر، بازیکن جدید جذب می‌کنند، این‌طور حرف زد: «ما قصد داریم 4 بازی باقی‌مانده نیم‌فصل اول را پشت سر بگذاریم و در پنجره نقل و انتقالاتی نیم‌فصل، بعد از بررسی شرایط با توجه به نقاط ضعف و قوت همچنین نیازمان، بازیکن جدید جذب کنیم.»
ربیعی درباره شرایط تیم ملی در جام جهانی توضیح داد: «در بحث تورنمنتی مانند جام جهانی عملکرد هر تیمی به دو مرحله آماده‌سازی و در طول مسابقات بستگی دارد. با توجه به شناختی که از کی‌روش دارم، او از مینی‌کمپ‌ها برای دوران آماده‌سازی استفاده می‌کند. استراتژی او تدوین تمرینات برای آمادگی جسمانی و کوچک کردن فضاها است. بخش دیگری از عملکرد تیم ما در طول تورنمنت به اجرای صحیح پلن‌ها و گیم پلن (برنامه بازی) مربوط می‌شود. بخش مهمی در طول رقابت به آمادگی ذهنی بازیکنان بستگی دارد.»
 ربیعی درباره شانس ایران برای صعود از گروهش توضیح داد: «انگلیس سخت‌ترین رقیب ما به نظر می‌رسد. البته فوتبال در حال رشد است باید واقع‌بینانه آن را بررسی کنیم. فکر می‌کنم قرعه امسال تیم ملی نسبت به دوره‌های قبل جام جهانی شانس ما را برای صعود افزایش داده است. البته هیچ تیمی از گروه را نباید دست‌کم بگیریم و ولز هم تیم سرسختی است. باید با آمادگی لازم مقابل رقبا ظاهر شویم.»

 


Page Generated in 0.0058 sec