printlogo


کد خبر: 258863تاریخ: 1401/8/12 00:00
درخواست هواداران برای اخراج سیمئونه از اتلتیکومادرید

در پی ناکامی اتلتیکومادرید برای صعود به مرحله حذفی و بعد از آن ناکامی برای کسب سهمیه حضور در لیگ اروپا در نتیجه باخت 2 بر یک در خانه پورتو در هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، محبوبیت دیه‌گو سیمئونه سرمربی آرژانتینی روخی‌بلانکو نزد هواداران این تیم بیش از پیش کاهش یافت. اتلتیکومادرید به خاطر باختش در ورزشگاه دراگائو به‌عنوان قعرنشین گروه B به کار خود پایان داد و به این ترتیب حتی به لیگ اروپا هم نخواهد رفت. این در حالی است که گروه دوم مسابقات که پورتو، بایرلورکوزن و کلوب بروژ بلژیک در آن حضور داشتند، به‌عنوان یکی از آسان‌ترین گروه‌های این فصل شناخته می‌شد.
در این میان فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی شبکه اسکای اسپورت هم اعلام کرد که احتمال دارد، سران باشگاه اتلتیکومادرید بزودی بیانیه‌ای منتشر و در آن پایان دوره 11 ساله حضور سیمئونه در این تیم را اعلام کنند. طبق ادعای رومانو، خورخه دآلساندرو اصلی‌ترین گزینه برای جانشینی سیمئونه است.
سیمئونه که پردرآمدترین سرمربی حال حاضر فوتبال جهان است، در 11 سالی که هدایت قرمزومشکی‌پوشان مادرید را برعهده داشته، با این تیم دو بار قهرمان لالیگا و دو بار قهرمان لیگ اروپا شده است. خارج کردن روخی بلانکو از زیر سایه بارسلونا و رئال مادرید مهم‌ترین دستاورد مرد آرژانتینی در این مدت بوده است اما ناکامی‌های این فصل در اروپا، او را به‌شدت تحت فشار قرار داده است. اتلتیکومادرید برای اولین بار از زمانی که سیمئونه سرمربی‌اش شده است، قبل از کریسمس به کار خود در رقابت‌های اروپایی پایان می‌دهد و پذیرش این میزان از ناکامی برای هواداران سخت بوده است. یکی از آنها در توئیتر نوشته است: «اتلتیکومادرید و دیگو سیمئونه دیگر باید طلاق بگیرند. هر دوی آنها به تجربیاتی جدید نیاز دارند.» دیگری نوشته است: «فوراً سیمئونه را اخراج کنید. تاکتیک‌های او دیگر خسته کننده شده‌اند.» نفر سوم به حقوق بالای سیمئونه اشاره کرده و نوشته است: «دیه‌گو سیمئونه بالاترین حقوق را در میان همه مربیان جهان می‌گیرد. عجب شرمساری.» بهترین توئیت اما مربوط به هواداری بود که محترمانه از سرمربی آرژانتینی خواست برود. او نوشت: «بهتر است قهرمان بمیری تا اینکه آنقدر زنده بمانی تا به‌عنوان یک شرور شناخته شوی. این همان اتفاقی است که باید برای دیه‌گو سیمئونه رخ دهد. وقتش شده که او و اتلتیکومادرید از یکدیگر جدا شوند.»


Page Generated in 0.0053 sec