printlogo


کد خبر: 258851تاریخ: 1401/8/12 00:00
خبر و مصاحبه


بوکس قهرمانی آسیا
دو برد آسان برای ایران
تیم ملی بوکس ایران رقابت خود را در بوکس قهرمانی آسیا شروع کرده و بعد از شکست مصطفی ریگی بوکسور وزن 51 کیلوگرم ایران در مصاف با تیتیثان پانموت قهرمان جهان جوانان در سال 2018 از تایلند، حالا دو برد برای این تیم ثبت شده است.
برد اول را مسلم مقصودی در وزن 71 کیلوگرم مقابل حریف فلسطینی خود به دست آورد. دومی پیروزی هم توسط اشکان رضایی در وزن 63 کیلوگرم رقم خورد.
رضایی در حالی از سد «وانگدی دورجی» از بوتان گذشت که برای این پیروزی کار سختی در پیش نداشت. هر چند که بعد از دو برد آسان مقابل فلسطین و بوتان به نظر از دور دوم کار بسیار سختی در پیش روی بوکسورهای ایران است. رضایی در مرحله بعد باید با «لای چو اِن»  از چین تایپه مبارزه کند و مسلم مقصودی هم در مرحله بعد باید با «رستم‌بیک اولو نورالدین» از قرقیزستان مبارزه کند.


آغاز لیگ برتر پینگ‌پنگ از امروز
مس کرمان انصراف داد
فصل جدید مسابقات تنیس روی میز لیگ باشگاه‌های کشور در حالی از پنجشنبه آغاز می‌شود که یکی از هشت تیم متقاضی حضور در این رقابت‌ها، انصراف خود را اعلام کرد.
پیش از این هشت تیم برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده بودند و حتی قرعه کشی رقابت‌ها هم با لحاظ کردن این تعداد تیم انجام شد اما در نهایت مس کرمان حضورش در مسابقات را منتفی کرد.
به این ترتیب فصل جدید لیگ تنیس روی میز با حضور 7 تیم آغاز می‌شود.
فراسنج تهران، دانشگاه آزاد، عقاب نهاجا، پاک‌نژاد اسپورت، شهرداری کرج، نفت آبادان و رعد پدافند هفت تیم شرکت کننده در این دوره از مسابقات هستند. فصل جدید مسابقات لیگ تنیس روی میز طی سه مرحله برگزار می‌شود که مرحله اول و دوم در 5 دور به میزبانی تهران و آبادان پیگیری می‌شود.


عبور از چهارمین روز ثبت‌نام
6 کاندیدا آماده رقابت برای پارالمپیک
ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات کمیته ملی پارالمپیک در حالی پیگیری می‌شود که تعداد متقاضیان مرد و زن حضور در این انتخابات تا پایان روز چهارم ثبت‌نام مساوی است.
دیروز چهارمین روز ثبت‌نام سپری شد که در این روز الهه شیعی تنها فردی بود که با حضور در محل کمیته ملی پارالمپیک و تکمیل فرم ثبت‌نام، برای ورود به انتخابات اعلام آمادگی کرد.
با نام‌نویسی الهه شیعی، تعداد متقاضیان انتخابات کمیته ملی پارالمپیک برای تصدی پست‌های مختلف به ۶ نفر رسید.
سید محمد شروین اسبقیان، علی کشفیا، سید قاسم قاسمی، رقیه الله‌کرمی، نعیمه نعیمی و الهه شیعی، شش کاندیدایی هستند که تا امروز آمادگی خود را اعلام کرده‌اند. مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک ۲۲ آذرماه برگزار می‌شود.
 


Page Generated in 0.0056 sec