printlogo


کد خبر: 258838تاریخ: 1401/8/12 00:00
خبر و مصاحیه



حذف عجیب صادقی از لیست  18 نفره!
با تصمیم ریکاردو ساپینتو، تیم استقلال با همه بازیکنانش در کرمان حاضر شد؛ حتی بازیکنان مصدوم تیم استقلال از جمله آرمان رمضانی، سبحان خاقانی و محمدحسین زواری تیم استقلال را در سفر به کرمان  همراهی کرده‌اند. سرمربی تیم استقلال، پیش از سفر به کرمان از باشگاه خواست، مقدمات سفر همه اعضای تیم را به کرمان مهیا کند تا در صورت قهرمانی در سوپرجام همه اعضای تیم در جشن قهرمانی شرکت کنند. در همین راستا حتی امیرعلی صادقی، یکی از 11 بازیکن رده سنی تیم امید در اردوی تیم ملی هم با کسب اجازه از کارلوس کی‌روش و بنا به درخواست ریکاردو ساپینتو، دیروز همراه استقلالی‌ها راهی کرمان شد، اما ساپینتو با وجود اینکه این بازیکن را به کرمان برده بود حتی در لیست 18 نفره استقلال نیز قرار نداد، این در حالی است که صادقی در اردوی تیم ملی خیلی خوب کار کرده بود و حتی باعث شگفتی کی‌روش شد اما هموطن سرمربی تیم ملی حتی این بازیکن را روی نیمکت ننشاند.

مهدی‌پور:
این جام تقدیم به هواداران استقلال

مهدی مهدی‌پور، بازیکن مورد علاقه ساپینتو بعد از قهرمانی استقلال در سوپر‌جام گفت: «‌بازی خوبی بود. در نیمه اول باید از فرصت‌های‌مان استفاده می‌کردیم اما این اتفاق رخ نداد. موقعیت‌های زیادی داشتیم و در نهایت روی یک ضربه ایستگاهی توانستیم به گل برسیم. این شانس را داشتیم که به گل‌های بیشتری برسیم اما مهم این بود که برنده بازی شویم و این جام را بگیریم. این قهرمانی را به هواداران استقلال تبریک می‌گویم.»

استقلال بدون محروم در دربی
 در چهارچوب سوپرجام استقلال مقابل نساجی به برتری یک بر صفر رسید و قهرمان این رقابت شد. با توجه به اینکه پیش از این مسابقه، جنجالی بر سر قانون سازمان لیگ مبنی بر اینکه اگر بازیکنی در این مسابقه کارت قرمز بگیرد، در بازی بعدی لیگ که دربی خواهد بود، محروم می‌شود، استقلال بدون تلفات به مسابقه با پرسپولیس رسید. استقلال پیش از بازی به سازمان لیگ به خاطر این قانون اعتراض کرد و چنین چیزی را خلاف آیین‌نامه دانست. با اینکه تغییری در نظر سازمان لیگ ایجاد نشده بود ولی به هر جهت در این بازی، استقلال کارت قرمزی دریافت نکرد تا بدون محروم به دیدار با سرخ‌پوشان برسد. دربی استقلال و پرسپولیس پس از جام جهانی برگزار خواهد شد.


Page Generated in 0.0064 sec